Kono moja, zovem te na prelo, nešto mi je vruće c'jelo t'jelo, pa me treba rashladiti mala, sa stožine što je sinoć pala.

Crowdfounding kampanja “PODRŽIMO PRIJATELJA” -konkretni rezultati

Posted on Posted in Autorski članci, Psihologija, Servisi
Konkretni rezultati crowdfounding kampanje “PODRŽIMO PRIJATELJA”

Usuditi se ući u nešto novo i nepoznato kao što je crowdfounding kampanja, nije nimalo lagan korak, zar ne?!-Pa makar to bila prilika da se okusi i ukusna čokolada od drugog proizvođača ali sa nepoznatim sadržajem. Ipak, prvi osjećaj koji se tad javi, jeste strah kojeg Mi sami sebi namećemo a koji je u suštini najveći čovjekov neprijatelj. A onda uz to strasnu dušu, talasastim morem dilema počnu da grebu pitanja koja sijeku oštrim oštricama nemira, izazova, sumnji, razočarenja,iskušenja, potpitanja…

I još k tome, začujete nečiji grubi glas koji kaže, daj bolan ne pametuj, ne prolazi to ovdje?! Što se bolan praviš pametan kad niko ne kupuje knjige?! Ko si ti da to pokrećeš?! Bolan, nećeš uspjeti?! I tako dan za danom borite se sa negativnim utjecajima vaše okoline. A onda, zamislite da dobijete snage u duši i kažete sami sebi: Radim pozitivnu stvar i idem sada onako iz inata probati, pa šta dragi Bog daruje mi na poklon kao rezultat i naravno onda dobijete neki određen rezultat.

A sad dragi prijatelji, na uvid Vam stavljam trenutne konkretne rezultate prve Crowdfounding kampanje u Maglaju a ukoliko moje informacije su tačne i, prve kampanje u Bosni i Hercegovini ove vrste vezane za podizanje svijesti o važnosti kulture u našim životima.

Intimno mi je drago što je kampanja vezana za objavu zbirke pjesama “Onako iz inata 100 ljubavnih pjesama na jednom mjestu”, koja je moj dugogodišnji san. I zahvaljujući Vama akobogda, zbirka će ugledati svjetlo dana. Da ovoliko ima pozitivnih ambasadora kulture ne bi vjerovao da nisam očima gledao i ušima vlastitim slušao, što mi je zaista drago, jer svakodnevnica nas uči nekim drugim lošijim stvarima odvajajući nas od pravih životnih vrijednosti. No da ne idem sad u filozofiranje, evo podataka, dragi moji!

Kampanja “Podržimo prijatelja” izazvala je veliku pažnju, a PISMO PRIJATELJIMA vidjele su 4793 osobe od toga 2774 osobe nježnijeg spola. U cilju promocije kampanje poslao sam 79 poruka, a rezultat toga je 56 rezervacija zbirke pjesama od čega su 42 osobe aktivno dale doprinos konkretnim učešćem.

Razlika od 14 osoba, dragi prijatelji, neka vas ne buni jer su to osobe koje su iz raznoraznih razloga uplatu rekle izvršiti kasnije. Poruke podrške da istrajem u namjeri stigle su mi, iz: Sarajeva, Zenice, Berlina, Maglaja, Živinica, Srebrenika, Gračanice, Zavidovića, Žepča, Bihaća, Doboja, Skoplja, Tešnja, Banja Luke, Mostara, Visokog… A posebno me raduje postotak onih 20 posto osoba koje su se same ponudile da pomognu na odgovarajući način.

Da zaključim trenutno su 42 imena koja će biti zabilježena u zbirci pjesama kao dobrotvori i ambasadori kulture plus onih 14 koji naknadno će izvršiti uplatu. Dakle, u zbirci ima mjesta još za 44 osobe koje žele da žive i poslije smrti. Jer sve što je zapisano i ostaje da živi, a što se pamti zaboravi se, zar ne?!

Dosadašnji prikupljen iznos reći ću u jednom od narednih blogova ili večeras (05.05.2017.) ako ko da taćan iznos, a ko bude pogodio ili dao najbliži iznos dobija na poklon knjigu, jer večeras idem uživo na Facebooku. U stvari, poklanjam tri knjige ako bude tačnih odgovora.

I na kraju, još jednom da napomenem…

“Nadživite vašu generaciju”

Podržite prijatelja, za samo 3,90 KM neka vaše ime bude zabilježeno za povijest kao ambasador kulture (!) u Zbirci pjesama “Onako iz inata-100 ljubavnih pjesama na jednom mjestu”

Hvala!