Kako da profite tvrtke povećate uz digitalni marketing govori se u članku o povećanju profita tvrtke kada koristite digitalni marketing

Kako Da Profite Tvrtke Povećate Uz Digitalni Marketing

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Mali Biznisi │Isprobajte alate i savjete za uspjeh, Marketing | Oglasite se s nama

Kako Da Profite Tvrtke Povećate Uz Digitalni Marketing

Kako da profite tvrtke povećate uz digitalni marketing, željeli biste znati?! U ovom članku, otkriti ćemo kako iskoristiti potencijale sadržajnog marketinga kao ključnog dijela digitalnog marketinga za povećanje profita.
Piše: Almir Đuhera

Sadržajni Marketing Za Povećanje Profita

Rast prihoda uz digitalni marketing sasvim je moguć i realan ako se slagalice digitalnog marketinga slože i koriste na pravi način. Između ostalih slagalica digitalnog marketinga, sadržajni marketing je ona ključna koja daje dodatnu vrijednost posjetiteljima vaše web stranice.

Sadržajni marketing podrazumijeva stvaranje i dijeljenje relevantnog i vrijednog sadržaja na web stranici i društvenim medijima kako bi se vaša ciljna publika upoznala sa vama, vašim proizvodima i uslugama ali i kako bi dobili dodatnu vrijednost uz koju na kraju procesa publika postaje vaš lojalan kupac ili klijent. Evo kako tvrtka može i koristiti sadržajni marketing za povećanje profita:

1. Identificiranje Ciljne Publike

Da biste povećali promet tvrtke prvi korak je, da znate kome se obraćate. Definirajte sasvim jasno svoju publiku i saznajte što ih zanima i koje probleme imaju. (Kako biste definirali vašu ciljnu publiku i bolje se upoznali sa njome možete koristiti besplatan alat Google Analytics)

Primjer:
Ako ste tvrtka koja prodaje sportsku opremu, ciljna publika onda vam mogu biti profesionalni sportaši, rekreativci ali i osobe koje uživaju fitness treninzima.

Da biste ih bolje upoznali i kako biste kreirali rješenja koja će riješiti njihove probleme odgovorite na pitanje „Šta ih zanima“:  Na primjer, zanimaju ih profesionalne patike za trčanje? Zanima ih pravilna ishrana sportaša? Zanima ih oprema za fitness?

Odgovori na ova pitanja daju i rješenja njihovi problema, tako da možete vaš asortiman robe i usluga prilagoditi njihovim potrebama kako biste uspješno riješili njihove probleme.

Dakle, složiti ćemo se da profesionalni sportaši traže profesionalnu opremu dok će rekreativci tražiti niži ili srednji cjenovni nivo ali i opremu koja ne mora biti za profesionalnu namjenu. Dakako kada imate ono što traže, vi rješavate njihov problem a ujedno i poboljšavate šanse za povećanjem profita tvrtke.

2. Kreiranje Kvalitetnog, Vrijednog I Relevantnog Sadržaja


Sada kada znate kome se obraćate, kreirajte vrijedan sadržaj koji je relevantan za njihove potrebe. U biti možete kreirati blogove, infografike, zanimljiv video sadržaj i druge formate.

Primjer: Ako su vam ciljna publika profesionalni sportaši, onda kreirajte blog članke o najkvalitetnijim patikama na tržištu, pišite o suplementima za profesionalne sportaše, govorite o pravilnoj ishrani profesionalnih sportaša, napravite infografiku o vrhunskoj opremi za profesionalne sportaše, itd. Sadržaj je kraj i uči vas Kako da profite tvrtke povećate uz digitalni marketing.

 

3. Edukacija i Vrijednost

Sadržajni marketing ne bavi se samo promocijom proizvoda ili usluga. U suštini takvih tekstova treba biti do 20 %, dok 80% kreativnog sadržaja treba biti edukacijske naravi koji će dati dodatnu vrijednost čitateljima. Time vi pokazujete i vaše znanje ali i stječete povjerenje kod publike ali i povećavate zanimanje za vaš brend. Sadržajni marketing je kralj digitalnog marketiga, imajte to u vidu.

Primjer: Pišite o prednostima različitih sportskih cipela. Kako odabrati pravu za određenu sportsku aktivnost. Pišite za fitness entuzijaste članak o tome kako povećati mišićnu masu, ili kako povećati izdržljivost kroz adekvatne treninge i suplementaciju, itd.

4. Društveni Mediji i SEO


Želite povećati profit tvrtke? Onda odista morate dijeliti vaš vrijedni i kreativni sadržaj na društvenim medijima i optimizirati ga za tražilice kako bi ga lakše pronašla ciljna publika.

Primjer: Gdje da dijelite vaš sadržaj? Dijelite ga na  društvenim medijima koji odgovaraju poslovnoj niši kojom se bavite. Promovirajte članke na Facebooku, Instagramu i Pinterestu kako biste privukli ljude zainteresirane za sportsku opremu. Dakako, postoji još veliki niz web stranica i društvenih medija na  kojima možete podijeliti vaš sadržaj. Između mnogih drugih stranica, vaš sadržaj također možete objaviti i na našoj web stranici u vidu reklamnih banera, sponzorisanih članaka i video sadržaja.

 

5. Praćenje i Analiza

Već smo vam spomenuli Google Analytics kao besplatan alat putem kojeg možete dobiti uvid u vašu publiku, broj posjetitelja koji dolaze na vašu web stranicu, Države iz kojih dolaze posjetitelji, itd. Kako da profite tvrtke povećate uz digitalni marketing, dat će vam odgovor podaci koje pratite uz neki od alata za statistiku poput Google Trends-a, Indexmundi-ja, itd.

Dakle, savjetujemo da svakodnevno pratite i analizirate podatke kako biste razumjeli kao vaš sadržaj utječe na profit. Prema tim podacima moći ćete prilagoditi i vlastitu strategiju kako biste povećali promet.

Primjer: Analizirajte koji članci i objave na društvenim medijima privlače najviše posjetitelja i generiraju prodaju. Također optimizirajte i starije članke ako je neophodno kako biste ga poboljšali i optimizirali za tražilice kako bi ga lakše pronašli zainteresirani za vaše proizvode i usluge.

 

Krenite u Akciju: Povećajte Profit Sada!

Krenite u akciju: Povećajte profit sada (!) kada znate kako sadržajni marketing može povećati profit, vrijeme je za akciju. Kliknte na dugme ispod kako biste saznali više o tome kako možemo pomoći vašoj tvrtki da poveća profit uz digitalni marketing.

Povećajte profit sada

 

 

 

Ne čekajte, kliknite na dugme iznad teksta i povećajte profit sada ! Iskoristite moć sadržajnog marketinga i ostvarite rast prihoda uz digitalni marketing.
Ako nemate web stranicu a željeli biste koristiti moć digitalnog marketinga sa zadovoljstvom ćemo za vas napraviti web stranicu i optimizirati je za tražilice kako biste se istakli u online svijetu poslovanja i ostvarili povećanje profita kroz upotrebu digitalnog marketinga.

 

0