Kako Postaviti Smart Ciljeve za Mali Biznis čitajte u ovom članku

Kako Postaviti Smart Ciljeve za Mali Biznis

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Mali Biznisi │Isprobajte alate i savjete za uspjeh

Kako Postaviti Smart Ciljeve za Mali Biznis

Kako Postaviti Smart Ciljeve za Mali Biznis je članak u kojem  ćemo proći kroz temu SMART ciljeva koji bi trebali biti specifični, mjerljivi, relevantni, vremenski ograničeni i naravno ostvarljivi.

Ako nemate ciljeva sem da ostvarite prihod, onda ste na krivom putu vašeg poslovnog putovanja i nećete stići na adresu željene pristanišne luke. Zašto? Pa vi ste onda kao kapetan koji bez kompasa i mape pluta na turbulentnom poslovnom moru. Dakako da je imati cilj zaraditi milion dolara ok, u redu ali… Ako ste tek na početku putovanja, da li je to realno ostvarivo, jeste li se zapitali?
_______________________________________________________________________________

Aktuelno! – 10 modaliteta kako promovirati vašu tvrtku: Postanite lokalni pobjednik _______________________________________________________________________________

Piše: Almir Đuhera

Kako Postaviti Smart Ciljeve za Mali Biznis

Svako od nas bi volio ostvariti prihod od milion dolara, no kako do njih doći to je drugo pitanje. Naravno, mali milion biznisa je pokrenuto kako bi se ostvarilo i ulovilo milion dolara, zar ne?! Svaki od biznisa putuje na svoj način i sa mogućnostima svoje na početku male brodske lađice.

Biznis je u principu poput maratona, tokom utrke konstantno pravite male korake kako biste uspješno došli do cilja. Nikada nijedan maraton nije lagan. Pa tako ni ovaj poslovni kojeg diljem svijeta započinju biznismeni iz raznoraznih razloga i sa mogućnostima koje u tom trenutku imaju. Netko uspije a neko ne, stići do cilja, nije li tako?!

Da biste započeli putovanje, složit ćemo se da trebate imati cilj/eve ali kakve, kao i resurse sa kojima možete ostvariti te ciljeve. Pogledajmo kakve biste trebali imati ciljeve na maratonskom putovanju zvanom biznis.

Šta su SMART CILJEVI

S —– Specific         (Specifični)

M —- Measurable  (Mjerljivi)

A —– Attainable    (Ostvarljivi)

R —– Relevant       (Relevantni)

T —– Time Bound (Vremenski ograničeni)

Dakako jedan biznis u toku poslovnog maratona može i treba imati razne specifične ciljeve. Ciljevi poput strateških, marketinških, mjesečnih, dnevnih, itd. No također je mnogo bitno da se oni mogu mjeriti, da su ostvarivi i za vaš biznis relevantni, kao i da su vremenski  ograničeni.

Najlakše je postaviti ciljeve na način kada se osobno kao kreator ciljeva koje trebate tek postaviti počnete da propitkujete kroz riječi tko, gdje, kako, zašto, kada. Dakako, ove riječi odmah inicijalno definiraju vaše ciljeve i potrebne resurse  za realizaciju. Tako da ćete znati tko će raditi, gdje će ostvariti, do kada treba ostvariti i naravno zašto treba ostvariti neki cilj, pa bio on i onaj gore već napisani cilj od milion dolara.

Hajde da sada navedemo par ciljeva koji jedno poslovanje stavlja pred sebe.

Kako Postaviti Smart Ciljeve

Ciljevi u okviru poslovanja

Ciljevi u okviru poslovanja koje jedna tvrtka stavlja pred sebe mogu da budu raznih priroda tako da njihovo vremensko sprovođenje ostvaruje se u različitim periodima. Na primjer strateški cilj da se postane lider u branši zasigurno je dugoročnog karaktera. Na ostvarenju tako postavljenog cilja radi se svakodnevno kroz poslovne aktivnosti i planove koji se prave, nije li tako?!

Dok recimo marketinška kampanja koja bi za cilj imala povećanje broja pratitelja na društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, Twitter, itd) bila bi uokvirena vremenskim konkretnim periodom gdje bi se znalo tko je provodi, na kom mjestu (gdje) se provodi, do kada se provodi, zašto se provodi?

Cilj smanjenja troškova također je relevantan za svaki biznis. No obično ga biznisi provode kad zagusti što je naravno velika poslovna greška. Jer smanjenje troškova po našem mišljenju, trebalo bi da se radi bar na sedmičnoj osnovi, ako ne već na dnevnoj.

Cilj povećanja prodaje određenog proizvoda kroz određeni vremenski interval u određenoj regiji dakako uz Google Trends ako pratite lakše je ostvariti. Google Trends je inače besplatan Googleov alat koji zaista pomaže da upratite kakvi su trendovi u određenoj gradu, regiji, državi, pa i svijetu.

Cilj povećanja online prisutnosti tvrtke također bi trebao ići kroz vremenski postavljene okvire. Možda ste mali biznis i trenutno nemate web stranicu koja bi zasigurno povećala vašu vidljivost na lokalnom ali i na mnogo širem nivou od lokanog jer ste sa WordPress web stranicom svojim klijentima dostupni 24 sata a ne samo onih 8 radnih sati.

U slučaju da vam je cilj kreiranje WordPress web stranice tu vam možemo pomoći od nule do realizacije ideje web stranice po vašem ukusu.

Da li ste spremni za akciju i postavljanje kvalitetnih, mjerljivih i ostvarljivih ciljeva? Ako jeste, kontaktirajte nas, tu smo da vas podržimo.

Trebate li još resursa o tome kako mali biznisi mogu napredovati, čitajte i ovo ili pretražite naš blog.

0