Kako postaviti granice u ovo doba digitalne revolucije, užurbanog stila života i konstantnih promjena poslovnih odnosa i vrijednosti a da bi se uspostavili zdravi poslovni odnosi, pročitajte u nastavku?
U svijetu gdje se posao često prepliće s osobnim životom, postavljanje granica postaje ključno za očuvanje mentalnog zdravlja i produktivnosti.
Kako postaviti granice | Psihološki pristupi za zdrave profesionalne odnose
Evo nekoliko psiholoških pristupa koji vam mogu pomoći da uspostavite i održavate zdrave profesionalne odnose:
1.Prepoznajte svoje vrijednosti: Razumijevanje onoga što vam je važno pomoći će vam da odredite koje granice trebate postavit.
2. Komunicirajte jasno: Kada postavljate granice, budite direktni i jasni. Izbjegavajte nejasne izraze koji mogu dovesti do nesporazuma.
3. Budite dosljedni: Jednom kada postavite granicu, važno je da je se držite. Dosljednost pokazuje drugima da ste ozbiljni.
4. Naučite reći “NE”: Ovo je možda najteži ali i najvažniji korak. Naučite odlučno odbijati zahtjev koji prelaz vaše granice.
5. Razvijte samosvijest: Razumijevanje vlastitih emocionalnih reakcija pomoći će vam da prepoznate kada netko prelazi vaše granice.
6. Prakticirajte samopoštovanje: Cijenjenje sebe i vašeg vremena je temelj za postavljanje granica.
7. Zaštita osobnog vremena: Učinite svoje vrijeme prioritetom. Ako nešto nije hitno, nebojte se to staviti na čekanje.
8. Izbjegavajte prekovremeni rad: Zašto? Zato što prekovremeni rad brzo može postati norma ako ne postavite granice.
9. Vježbajte asertivnost: Aserativnost nije agresivnost, to je sposobnost da se zauzmete za sebe na zdrav način. Asertivnost podrazumeva iskazivanje misli, osećanja i uverenja na direktan, iskren i socijalno prihvatljiv način uz uvažavanje prava drugih ljudi (1)
10. Tražite podršku: Ako imate problema s postavljanjem granica, potražite podršku od mentora, terapeuta ili pouzdanih kolega.
Kako postaviti granice
Zaključak:
Postavljanje granica je proces koji zahtijeva vježbu i strpljenje, ali je neophodan za zdrave profesionalne odnose i osobni rad. Slijedeći ove korake, možete izgraditi temelje za uravnoteženiji i ispunjeniji radni život.
Nadam se da će vam ovaj članak pružiti korisne uvide i pomoći vam da uspostavite zdrave profesionalne granice. Sretno!
Izvori informacija:
1.wikipedia.org/wiki/asertivnost
Preporučujemo
Kada postavite granice na kojima gradite zdrave poslovne odnose, onda ćete mnogo alakše raditi i na razvoju osobne karijere. Na primjer, prakticiranje samopoštovanja ima višestruke efekte, dovest će vas do toga da cijenite sebe i vaše vrijeme ali isto tako je temelj i za pozitivno vrednovanje osobnih vrlina, znanja, vrijednosti i vještina koje su bitne za razvoj karijere.
Kako raditi na razvoju karijere pročitajte na Career Development: 15 Expert Tips
10 savjeta kako dobiti bolje plaćen posao: Put prema finansijskom uspjehu
Put prema finansijskom uspjehu a time i ka finansijskoj slobodi je složen i zahtjevan proces koji zahtjeva između ostalog, znanje, strpljenje, disciplinu, red, rad, istrajnost i svakodnevno učenje kako bi se bilo konkuretno u ovo doba digitalne revolucije gdje se uspostavljaju i nova radna mjesta i zanimanja za koje su ponekad potrebne i dodatne ili specifične vještine. Slažete li se?
Stoga pročitajte ovaj cjelokupni članak 10 savjeta kako dobiti bolje plaćen posao: Put prema finansijskom uspjehu