žena sa stolom piše 16 savjeta, 16 savjeta kako napisati kvalitetan blog u 2024.

16 savjeta kako napisati kvalitetan blog u 2024.

Posted on Posted in Marketing | Oglasite se s nama, Wordpress | Savjeti, lekcije i tutorijali

16 savjeta primijenite uz koje možete napisati vrlo kvalitetan i uspješan blog u 2024. godini ali poboljšati vaš SEO. Privucite čitatelje kvalitetnim sadržajem i korisnim informacijama uz jasne činjenice.

Pisanje može biti frustrirajući zadatak posebno ako nema pozitivne povratne informacije od strane ciljne publike jer time izostje motivacija za daljne putešestvije po svijetu o kojem pišete.

Dakako, razloga za izostanak feedback-a od strane čittelja mogu biti različiti, no to ne znači da trebate odustati od pisanja.

Neka vam kao motiv služi i ova informacija da se blogovi nalaze na rezultatima pretrage na Googleu među 5 glavnih pozicija na koje otpada čak 23%, to je pokazalo istraživanje iz 2023.godine koje je provelo BrightEdge date.

Temelj kvalitetnog pisanja jeste kvalitetan sadržaj koji davanjem korisnih informacija odgovara na namjeru upita korisnika! Dakle, držite se činjenica i informacija te pokušajte se staviti u ulogu korisnika.

U nastavku pročitajte i nastojte primjenite savjete koji će vidno popraviti vaše pisanje, upoznati vas sa mogućnostima boljeg SEO pristupa a kao cilj je dolazak na vašu stranicu više zainteresovanih osoba, budućih vaših čitatelja.

16 savjeta kako napisati kvalitetan blog u 2024.

 

16 savjeta kako napisati kvalitetan blog u 2024.

 


  • Analiza ciljne publike

Pisanje može odista biti zamorno ako ne znate kome pišete, zato prvi korak neka vam bude analiza ciljne publike. Tada ćete saznati na koji način trebate pisati, na koji način slati poruku, koji stil imati, koje riječi upotrebljavati, itd. Analiza ciljne publike te kvalitetno razumijevanje njihovih interesa ključni su za kreiranje relevantnog sadržaja.


  • Izbor tema

Ponuditi ljubavnu priču poslovnom čovjeku zasigurno će ga odgurnuti od vaše stranice. Ali ako mu ponudite teme s kvalitetnim sadržajem iz njegove niše koja ga zanima, otencijalno doprinosi da on postane vaš stalni čitatelj. Zašto? Zato što njegove ključne interese i potrebe zadovoljavate na način da mu kroz članke dajete korisne informacije.


  • Uloga ključnih riječi

Uloga ključnih riječi kod mnogih je ostavljena po strani jer su fokusirani na pisanje. No ključne riječi mogu vam omogučiti bolje rangiranje na tražilicama a time i veću organsku posjećenost. Što u suštini poboljšava vaš SEO rejting ali I donosi nove posjetitelje na sajt. Ključne riječi uvijek integrirajte na smislen i prirodan način u svoj tekst te imajte u vidu da su poželjne u naslovima i podnaslovima.


  • Uloga originalne priče

Ulogu originalne priče nije potrebno posebno naglašavati jer svi volimo originalnost i jedinstvenost u sadržaju. Bez obzira što su na primjer poslovne ili ljubavne teme uobičajene teme, ipak svi čitamo originalne priče koje nas oduševe zanimljivim, kreativnim, drugačijim, relevantnim sadržajem.


  • Naslov i njegov utjecaj

Naslov i njegov utjecaj u pisnju su vidljivi na prvu loptu. Zašto. Zato što po naslovu većina čitatelja u roku od desetak sekundi odlučuje, da li će nastaviti čitati sadržaj. Ako u naslovu nema ključnih riječi koji govore o njegovom interesu, vjerovatnost je veća da će napustiti odmah vaš u stranicu. Zatodovojite vrijeme za stvaranje relevantnog naslova koji ukazuje očemu pišete.

Na koji biste prije naslov prije kliknuli A ILI B:

  1. Blogovi u 2024.godini

Ili

  1. 16 savjeta kako napisati kvalitetan blog u 2024.godini

 


  • Podnaslovi

Podnaslovi su bitni jer ukazuju na važnost cjelina iz koje je sastavjen određeni blog. Po tome čitatelji mogu odmah prijeći na dio koji im je od vitalnog značaja. Podnaslovi doprinose boljoj organizaciji sadržaja te skeniranju istog, čime olakšavaju čitanje posjetitelima.


  • Bullet point

Bullet pointovi imaju skoro identičan utjecaj kao i podnaslovi jer definiraju organizaciju sadržaja kroz liste nabrajanja. Time je preglednost sadržaja jasnija i preglednija čitateljima.

Šta je Bullet point?

Bullet ili bullet point , • , je tipografski simbol ili glif koji se koristi za uvođenje stavki u listu. Na primjer:

  • Stavka 1
  • Stavka 2
  • Stavka 3

  • Vizuelni sadržaji

Slike, grafikoni te video zapisi te drugi vizuelni sadržaji doprinijet će boljem statusu na tržilicama ali i zanimljivosti samog sadržaja. Ljudi su vizualna bića koja očima stječu prvi dojam, imajte to u vidu. Dodavanjem vizuelnih sadržaja poboljšat ćete vizuelni dojam i angažman čitatelja.


  • Jednostavnost i razumljivost teksta

Jednostavnost u pisanju donijet će savršensvo u vaš tekst jer će biti lako razumljiv čitateljima. Dakle, izbjegavajte složene rečenice i stručni žargon. Pišite jednostavno i razumljivo!

Slijedeći ovih 16 savjeta, možete kreirati blog koji ne samo da privlači čitatelje, već poboljšava i vaš SEO. U konačnici istu praksu slijede velike i uspješne blogerske priče poput HubSpota ili Moza.

Dakle, i ovi vrlo uspješni blogovi koriste kvalitetan sadržaj s jasnim sekcijama i ključnim riječima u podnaslovima, što olakšava čitateljima da pronaču informacije koje traže i tražilicama da razumiju i rangiraju njihov sadržaj.


  • Interakcija s čitateljima

Interakcija s čitateljima razvija odnos pun povjerenja i suradnje. Stoga bi bilo dobro da potičete komentare i diskusije jer to povećava angažman i zajednicu oko vašeg bloga.


  • Važnost ažuriranja sadržaja

Redovno objavljujte novi sadržaj. Ali i ne zaboravite na važnost ažuriranja starog sadržaja. Zašto? Postoji par dobrih razloga zašto biste trebali ažurirati stari sadržaj iako redovno pišete nove relevantne članke za vašu ciljnu publiku. Navedimo i razmislimo o sljedećim razlozima:

a) Kratak članak

b) Zastarjele informacije

c) Pogrešne informacije

d)  Tehničke greške

e) SEO rangiranje

f) itd.


  • Promocija bloga

Promocija bloga je jako bitna jer vaši članci na taj način dolaze pred pubiku. Svejedno, da li radite plaćeno oglašavanje ili idete slobodnih putem važno je da ste istrajni u namjeri približavanja čitateljima. Promociju možete vršiti na različitim mjestima i uz različite forme.

U tom smislu, evo par ideja: društvene mreže, forumi, web stranice, digitalna televizija, baneri, novine, email marketing, itd.


  • SEO prilike

SEO optimizacija vašeg web sajta omogućava bolje rangiranje na tražilicama.

Dakle, možete imati sjajan tekst ali je potrebno da ga optimizujete za tražilice na način da ima jasnu strukturu s definisanim cjelinama koje omogućavaju da se korisnik na lagan način kreće kroz vaš blog i naravno da dobije relevantneinformacije.

Dakle, koristite najbolje SEO prakse kako biste optimiziralivašblog za tražilice.

 


  • Mobilno okruženje

Važnost kreiranja mobilne prisutnosti vaše web stranice  na pametnim uređajima jedan  je od bitnijih elemenata koji pridonose većoj posjeti. Zašto? Zato što 85% današnje svjetske populacije ima pametni telefon u ruci, i na njemu dnevno gugla 3-4 puta tražeći informacije koje su im potrebne.

Udio mobilnog saobraćaja nasavlja svoju snažnu ekspanziju. Stoga, jako je bitno da je vaša web stranica optimizovana za mobilno pretraživanje.


  • Analiza podataka

Zašto analizirati podatke? Možda je to za vas dosadan posao, ali ako imate prave informacije o broju posjeta na web stranici, o najčitanijem blogu na vašoj web stranici, o posjeti korisnika iz određene države, regije, grada, i o još mnogim bitnim brojkama koje doprinose pravljenju prave strategije za razvoj vašeg bloga.

Dakle, koristite alate poput Google Analytics-a da pratite promet i ponašanje čitatelja kako biste vaš blog usmjerili ka pravim lukama pisanja!


  • Feedback i prilagođavanje

Budite uvijek otvoreni za povratne informacije i spremni na prilagodbe kako biste poboljšali blog. Znajte da svaka povratna informacija je korak ka unapređenju rada vašeg bloga.

Hvala vam na čitanju članka “16 savjeta kako napisati kvalitetan blog u 2024.”. Nadamo se da ste dobili korisne informacije i da ste zadovoljni.

Izvori informacija

 


Preporučujemo

0