Kako blog može postati izvor prihoda

Kako Blog Može Postati Izvor Prihoda

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Mali Biznisi │Isprobajte alate i savjete za uspjeh

Kako Blog Može Postati Izvor Prihoda

Kako Blog Može Postati Izvor Prihoda, pitate se? Evo odgovora. Ako volite pisati, onda znajte da na mnogo načina blog vam može donijeti novac. Vaše je da odaberete onaj način koji je u skladu sa vašim karakterom jer nismo svi istog razmišljanja tako da neki će odabrati afiliate marketing. Drugi će oprobati se povezati sa Google ads-om, itd.

Blogging, kao sredstvo izražavanja i dijeljenja informacija sve više postaje vrlo ozbiljan poslovni alat posebno u sadašnjem vremenu kada je i rad od kuće u mnogome aktualan. U današnjem super brzom protoku informacija, blogovi su ti koji postaju sve više zanimljivi kao izvor prihoda čak i za velike tvrtke.

Piše: Almir Đuhera

U ovom članku, istražujemo kako blog može donijeti prihode kao vaš poslovni alat, s nekoliko primjera najpoznatijih blogova i idejama za razvoj vlastitog bloga. I na kraju dajemo ideje Kako da unaprijedite rad vašeg bloga 

Želite li zaraditi novac, ogroman novac… bloggingom

 

„Tko hoće nađe načina, tko neće traži izgovore“ – Poslovica

 

Kako Blog Može Postati Izvor Prihoda

Zanimljivost iz svijeta blogova:

Prema najnovijim podacima, u svijetu postoji preko 600 milijuna aktivnih blogova. Sem što pokazuje koliko je blogging postao svjetski fenomen, ona pokazuje i potencijale za ostvarenje prihoda jer ako postoji već 600 milijuna blogova, zašto ne biste bili i vi sa svojim blogom među tom impozantnom brojem aktivnih blogova.

Ako je 600 milijuna blogova, koliko je onda posjetitelja tih blogova kao potencijalnih kupaca usluga i proizvoda, šta vi mislite?

Najpoznatiji blogovi i njihovi prihodi:

HuffPost: HuffPost, koji je osnovan 2005. godine imaprocijenjeni prihod u 2022. godini od 250 milijuna dolara. Inače to je blog za vijesti i analize.

TechCrunch: TechCrunch nema zaradu kao  HuffPost ali priznat ćete da procijenjena zarada u 2022.godini od 30 milijuna dolara za jedan blog koji se bavi tehnološkim vijestima i analizama je izvrstan poslovni rezultat.

The Blonde Salad: The Blonde Salad je modni i lifestyle blog koji je izrastao u modnu marku. Njihova strategija povezivanja sa modnim brendovima i prodajom vlastitih proizvoda i oglašavanja donijela im je u 02. Godini prihod od 15 milijuna dolara.

Da li vam je sada jasno da se može od blogginga napraviti izvrstan poslovni rezultat sa sjajnim i velikim prihodima?!

E sad idemo na malo statistike.

 

Statistika Uspješnosti blogova:

Složiti ćemo se da kao i u svakom drugom poslovnoj oblasti ne mogu baš svi biti istovjetno uspješni, zato vam donosimo opću uspješnost blogova.

  •  71% blogova generira prihod putem oglašavanja, sponzorstava i prodaje proizvoda
  • 43% blogera tvrdi da su povećali prihod u posljednjih godinu dana
  • Blogovi s više od 16 objava mjesečno imaju 3,5 puta više prometa u usporedbi sa onima koji objavljuju manje od 3-4 puta mjesečno

Želite li poboljšati rad svog bloga donosimo vam ideje za razvoj bloga.

Ideje za Razvoj Bloga:

Diversifikacija Prihoda: Osim oglašavanja, razmislite o drugim izvorima prihoda kao što su prodaja e-knjiga, online tečajeva ili prodaja vlastitih proizvoda.

 

Sponzorstva i Suradnje: Rad s brendovima i sponzorstva može biti značajan izvor prihoda. Pazite da surađujete s partnerima čiji proizvodi ili usluge odgovaraju vašoj publici.

 

Optimizacija za Tražilice: Stari sadržaj može biti In. Osvježite stari sadržaj i optimizirajte ga za tražilice kako biste privukli više organskog prometa.

 

Email Marketing: Izgradnja liste pretplatnika jeste zahtjevan posao ali redovno slanje korisnog sadržaja može povećati angažman i potencijalno generirati prihod kroz prodaju proizvoda ili usluga.

 

Kvalitetan Sadržaj: Svakodnevno radite na stvaranju visokokvalitetnog, relevantnog i korisnog sadržaja kako biste zadržali i privukli publiku. Kao što smo gore naveli češće objavljivanje kvalitetnog sadržaja donijeti će vam i veći broj posjetitelja a time i potencijalno povećanje prihoda.

 

◼ Analiza i Praćenje: Koristite alate za analizu kao što je Google Analytics (Besplatan alat) kako biste razumjeli što vaša publika traži i kako bolje usmjeriti svoj sadržaj.

Zaključak:

Uz redovno objavljivanje visoko kvalitetnog sadržaja, sa temama koje zanimaju ciljnu publiku blog može postati kvalitetan izvor prihoda. Dakako, uz dobru strategiju, uloženi trud ali i dosljednost bez koje nema uspjeha, blog može napredovati i razvijati se. Inspirirajte se svakodnevno uspješnim primjerima kako bi i vaša motivacija rasla ali i ideje kako bi dolazile u vaše misli.

Za više inspiracije možete koristiti bazu znanja

 

Nadamo s da smo vam donijeli korisne informacije. Ako ste zadovoljni sadržaj članka podijelite sa drugima. Hvala Unaprijed!

Želimo vam sretno blogovanje!

 

0