3 Savjeta za oporavak nakon neuspješne kampanje

Posted on Posted in Mali Biznisi │Isprobajte alate i savjete za uspjeh, Marketing | Oglasite se s nama

3 Savjeta za oporavak nakon što kampanja nije donijela povrat uloženog su uvijek dobrodošli jer bolje je učiti iz tuđih nego iz vlastiti grešaka. Slažete li se?

Primjenjivanje najboljih marketinških praksi i alata ne garantuje uvijek uspjeh svake kampanje, je li tako?!

Stoga trebamo biti svjesni da od 10 kampanja, 2 najuspješnije će donijeti 80 posto vašeg profita. Hoću reći kroz Paretovo pravilo da nećete uvijek biti uspješni u provedbi kampanja te da toga trebamo biti svjesni, i spremni na to i duhovno i fizički.

Zato u nastavku članka donosimo 3 savjeta za oporavak kako biste i duhovno ali i praktično izašli “neozljeđeni” iz neuspjele kampanje.

3 Savjeta za oporavak nakon neuspješne kampanje

Neuspješna kampanja nije nikome baš mila kada se desi jer pobuđuje negativne emocije i kod šefova koji očekuju rezultate, i kod vlasnika kompanija koji očekuju veću prodaju i bolji profit a posebno budu pogođeni marketari na čijim leđima tada bude ogroman pritisak. Slažete li se?

Neuspjeh je prilika

Poslije neuspješne provedene kampanje, pitanja i propitkivanja sa svih strana se u tom period samo množe zašto nije ostvarila povrat uloženog. Dakako pri tome onda ide traženje “krivca” za neuspjeh, itd.

Šta učiniti kada naleti taj vrtlog pitanja satkan od misaonih niti zašto kampanja nije uspjela? Kako se oporaviti?

________________________________________

“Neuspjeh je prilika da pokušate mudrije.” Henry Ford

____________________________________________


Otkrijte više sadržaja

3 Savjeta za oporavak nakon neuspješne kampanje

 

  •  Ne analizirajte predugo

Ako previse počnete da analizirate onda ćete izgubiti se u moru velike šume ne videći drvo koje je pored vas da se na njega popnete kako biste se zaštitili i dobro orjentisali za narednu kampanju.


____________________________________

“Neki ljudi dugo nišane. Dotle patke više nema.” -L. Iaccoca

_______________________________________

Analiza, poboljšanje naslova, poboljšanje ključni riječi, odabir regiona, odabir spola, uz primjenjivanje najboljih marketinških praksi, sve je to u redu.

No ako niste spremni na poraze onda nećete vidjeti napretka niti na osobnom planu a niti u provedbi kampanja jer iz grešaka se najbolje uči. Doduše, bolje je učiti iz tuđih nego iz vlastitih grešaka, zato svakodnevna edukacija je potrebna za razvoj osobnih vještina.

  •  Kako se oporaviti kroz motivaciju

Oporavak od kampanje po mom sudu nije potreban samo kroz puteve analitike već i kroz staze motivacije nadređenih spram marketara ali i kroz put samomotivacije pojedinca ili tima. Zašto?

Rezultati kampanje opet će biti “mršavi” ako tim ili pojedinac radi preko volje. Imajte u vidu da motivisana osoba je puna samopouzdanja, fokusirana na cilj, proaktivna, itd.

Dok nasuprot motivisane stoji demotivisana osoba koja će nastojati posao samo da “skine s leđa”, bez kreativnosti, novih ideja, itd.

  • Tajming – Kao ključni razlog

Zašto kampanja nije uspjela? -Po meni odgovor na ovo pitanje leži u ključnom razlogu.

Tajming, sam početak kampanje, onaj momenat pokretanja kampanje je jedan od ključnih razloga zašto neka kampanja uspije a druga ne. Želite primjer, dragi prijatelji? Evo jedan praktičan.

Želim ovdje istaći da po mom dubokom uvjerenju, kampanja pokrenuta s početkom svake nove godine (otprilike u period) od 1.1.-15.01.  je “bacanje para niz vjetar”. Zašto?

Nakon novogodišnjih praznika svi smo “istrošeni”, i emotivno ali i finansijski. (Ovu istrošenost znate iz iskustva, ne trebam objašnjavati).

Ovakvih “izazovnih” perioda u toku godine imamo kroz prirodne cikluse bar tri do četiri u kome jednostavno možete imati najkvalitetniju kampanju ali koja neće polučiti vrhunske rezultate. To je priroda, život, i to trebamo prihvatiti.

Ne vjerujete meni, to je u redu. Ali okrenite se ka prijateljima pitajte ih kako su prošli u kampanji, pročitajte komentare na netu, u grupama na društvenim mrežama pa ćete vidjeti da zaista u tom period provođenje kampanje gotovo uvijek prolazi s umanjenim ili gotovo nikakvim rezultatima. (Dakako, i ovdje postoje iznimke za određene oblasti i niše).

Savršena kampanja ne postoji

Savršena kampanja ne postoji te je nemoguće da svaka uspije. Stoga ne treba se osuđivati, “tražiti krivca” a i vlasnici kompanija te činjenice trebali bi biti svjesni.

“I neprihvaćanje rizika veliki je rizik.” -E. Jong
Da je moguće stalno pobjeđivati onda bi Manchester United svaku utakmicu dobijao te bi bio uvijek prvi na tabeli. Zar nije tako?!

Preporučujemo

0