Lokalni SEO na mrežama je ključan za privlačenje kupaca iz vašeg okruženja. Zašto? Zato što kroz pravilno lokalizovan sadržaj, vi možete povećati vidljivost vašeg biznisa u lokalnim pretragama i tako privući više potencijalnih klijenata.
Možda niste znali da za 33% možete povećati svoju vidljivost ako imate kreiran i konstantno ažuriran profil na Googleovom besplatnom alatu “Google My Profile”. Kreiranje profila za vaš mali biznis je učinkovit način za povećanje vaše vidljivosti na tražilicama. Kako možete otvoriti račun na Google My Profile, pročitaje u članku “Kako otvoriti profil na Google My Business”
Da budemo iskreni Google My Profile je samo jedan od alata koji može pomoći pri promocii vašeg malog biznisa
ali i napisanog sadržaja. A sadržaj je kralj u svijetu marketinga jer tražilice vole bolje rangirati kvalitetan sadržaj a to isto vole posjetitelji vaše web stranice jer oni na internet dolaze iz zabave, edukacije, u potrazi za informacijama i za rješenjima njihovih potreba.
Zato u nastavku članka ćemo objasniti kako lokalizovati sadržaj i koje alate koristiti za lokalizaciju sadržaja.
SEO lokalizacija sadržaja
Šta je SEO lokalizacija sadržaja? Lokalizacija sadržaja znači prilagođavanje napisanog sadržaja specifičnostima koje vladaju na lokalnom tržištu. Ma koliko god vam izgledalo malo lokalno tržište, ono je bogato raznim informacijama i događajima o kojima možete pisati na adekvatan način.
Evo nekoliko prijedloga koraka koje možete poduzeti kako biste što kvalitetnije napisali sadržaj za lokalno tržište.
Istraživanje ključnih riječi
U svijetu SEO optimizacije istraživanje ključnih riječi zaslužuje posebnu pažnju jer putem unesenih ključnih riječi vas posjetitelji i pronađu na tražilicama. Stoga je posebno važno da istražite koje ključne riječi dobre su za vaše lokalno pozicioniranje.
U tom smislu alati poput Ahrefsa mogu biti od pomoći vam da pronađete ključne riječi koje su relevantne za vašu lokaciju. Fokusirajte se na ključne riječi koje ukljućuju naziv vašeg grada, regije ili čak najbližeg susjedstva. Na primjer, “Najbolja pekara u Sarajevu”, “Pišemo lokalni SEO sadržaj za klijente iz Zenice”, i tako dalje.
Kreiranje lokalnog sadržaja
Kreiranje kvalitetnog lokalnog sadržaja traži strpljenje u smislu vremena koje je neophodno uložiti pri pisanju i istraživanju ali i fokusiranost na lokalne teme koje su relevantne za vašu lokalnu zajednicu. Ovdje ćemo kao primjer dati ako imate lokalni restoran onda sadržaj fokusirajte na vaš meni, pišite o lokalnim događajima specijalitetima, vašim ponudama. Ako nemate vremena usljed drugih poslovnih obaveza, onda to možete prepustiti osobama koje to znaju raditi, a mi vam u tom smislu stojimo na rasplaganju.
SEO Optimizacija za lokalne pretrage
Pisati sadržaj za lokalnu pretragu iziskuje vrijeme ali sem uloženog vremena zahtjeva i pridržavanje pri pisanju neki osnovnih pravila kao što su uključivanje lokalne ključne riječi u naslov sadržaja, meta opise i URL-ove. Također dodajte lokalne informacije kao što su adresa, broj telefona i radno vrijeme na vašu web stranicu.
Alati za lokalizaciju sadržaja
Internet svijet se brzo razvija i napreduje. Tako da se kreiraju razni alati koji mogu pomoći pri pisanju sadržaja za lokalni nivo, alati za istraživanje ključnih riječi te mnogi drugi.
U nastavku vam predlažemo da istražite neke od navedenih alata te da dobro pregledate njihove planove jer neki nude besplatne i plaćene a neki u okviru besplatnog daju samo trial verziju, tako da budite obazrivi te se dobro informišite o njihovim uslovima. A neke od recenzija za alate možete pročitati i na trustpilot.com.
Google My Profile
Kada imate Google My Profil to vam pomaže da budete mnogo vidljiviji na lokalnim pretragama ali i na Google Maps-u.
Korisni link: support.google.com
Moz local
Moz local može pomoći da na kvalitetan način upravljate vašim citatima te da osigurate da su vaše informacije tačne i vidljive na platformama
Korisni link: moz.com
BrightLocal
BrightLocal je alat za praćenje lokalnih pretraga, analizu konkurencije i upravljanje recenzijama. Pročitajte više o recenzijama za BrightLocal.com na trustpilot.com
Korisni link: brightlocal.com
SEMrush
SEMrush je online platforma koja vam može pomoći pri istraživanju ključnih riječi i analize konkurencije vašeg malog biznisa.
Korisni link: semrush.com
Zaključak
Želite li privući lokalne kupce i klijente? Ako je vaš odgovor DA, onda obavezno radite lokalizaciju sadržaja jer je lokalni SEO kao praksa vrlo učinkovita za povećanje vidljivosti na tražilicama ali i u privlačenju novih klijenata i kupaca.
Pratite navedene savjete iz članka i gledajte kako vaš biznis raste!
Sretno s lokalizacijom sadržaja, a ako vam na tom putu bude neophodna pomoć slobodno nas kontaktirajte.