Jedinstven logo dizajn

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Logo dizajn

Jedinstven logo dizajn je poseban alat i vrlo važna stavka u marketinškoj igri prepoznatljivosti određene kompanije u poslovnom svijetu. Da vam kažemo da je BBC platio 1,8 miliona dolara redizajn loga 1997. godine. A da je Accenture, savjetodavna američka kompanija platila novi logo vrtoglavih 100 miliona dolara. Dodajmo još da je British Petrol za logo platio 2001. godine nevjerovatan iznos od 211 miliona dolara. Da li smo vam dovoljno naglasili važnost unikatnog loga?!

Jedinstven logo dizajn

Jedinstven logo dizajn će vas istaći i naglasiti vašu kompaniju u očima kupaca kroz šaroliku igru slova i simbola koji se pamte. I na kraju da vas ohrabrimo, možda ste baš vi srečković kao što je to bila Nike kompanija koja je svoj logo dobila za svega 35 dolara. Znajte da dobar logo prepoznatljiv je, i u internet svijetu putem web mjesta, landing stranica, marketinga, itd.

Jedinstven logo dizajn dopustite da uradimo za vas, jer možda baš vi postanete novi srećkovići poput Nike kompanije.

0