5 savjeta kako promovisati Vaše djelo govori na temu kako promovisati autorsko djelo na današnjem vremenu

5 savjeta kako promovisati Vaše djelo

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Marketing | Oglasite se s nama

Od ideje do čitatelja | 5 koraka do uspjeha

5 savjeta kako promovisati vaše autorsko djelo, vodič je u kojem donosimo alate za pripremu knjige, online alate za objavu e-knjiga te praktične savjete o tome kako da ideja za knjigu bude realizovana i ugleda svjetlo dana u čitateljevim rukama te korisne savjete kako da promovišete sebe i vaše autorsko djelo.

U svakom slučaju, za promociju djela potrebni su alati, vrijeme te odabrane platforme na kojima će djelo zasijati.

Naravno sve to možete raditi u vlastitom aranžmanu, ili dodijeliti posao promocije nekoj digitalnoj agenciji, to je već pitanje osobnog odabira, kao i znanja o alatima i tehnikama promocije. Kako da pripremite knjigu, gdje da je objavite  te kako da je promovišete vaše djelo sa ciljem veće vidljivosti na knjževnom prostranom nebu je naravno vaš odabir a na tom putu  dajemo vam podršku kroz ovaj detaljan vodič 5 savjeta kako promovisati vaše djelo.


Piše: Almir Đuhera

Objavljeno 27.04.2024.godine
Ažurirano, 08.10.2024.godine


U nastavku pročitajte ovaj sveobuhvatan vodič koji vas vodi od ideje za knjigu pa do vaše knjige u rukama brojni čitatelja. Dakle, donosimo metode, alate i platforme koje vam mogu pomoći pri vašem spisateljskom radu te pri objavljivanju i promociji vašeg umjetničkog djela.

Soba bez knjiga je kao čovjek bez duše” -Ciceron

Sadržaj

#0pisuje_vizit_kartu_pisca, 5 savjeta kako promovisati
Kako promovisati

Od ideje do čitatelja

Od ideje do čitatelja je težak spisateljski put kojeg samo najuporniji prijeđu te stignu do cilja. Dakle, ako imate ideju a niste sigurni kako da načinite prvi korak i stignete do samog cilja, pročitajte ovaj detaljan vodič. Tu smo da vam budemo podrška. Ako zatreba neka pomoć, slobodno nam se obratite putem kontakt forme.

Vjerovatno vaša ideja za objavu knjige stoji napisana negdje na vašem računaru u wordu? Dakle, prije nego što uopće krenete na put ka objavi autorskog djela savjetujemo da opet pregledate tekst te sagledate da li ste ga dobro struktuirali po cjelinama.

Zatim pregledajte, da li ima gramatičkih grešaka jer normalno je u pisanju prilikom pisanja pogriješiti, slažeš li se?

Naslovi su jako bitni jer oni daju prvi utisak čitateljima o djelu te na njih naročito obratite pozornost. Oni bi trebali oslikavati glavnu temu te biti jasni i kratki.

Naravno potrebno je i provjeriti dodatne uslove ako ih zahtjeva neka platforma ili Nacionalna biblioteka, poput recenzija, itd.

Ako ste sve pripremili i jedva čekate da krenete na neizvjestan spisateljski put, opet savjetujemo da sve još jednom pregledate. E kad ste ustanovili da je sve ok, onda ste spremni za putovanje književnošću. Stoga krenimo zajedno redom koracima koje je potrebno napraviti da biste postali objavljeni autor, a onda i vrhusnki pisac.

Pa krenimo sada…

Želite postati vrhunski pisac

Želite postati vrhunski pisac, a niste sigurni kako?! To što ste na ovom blogu pokazuje vašu volju i namjeru da se uhvatite u koštac sa spisateljskim izazovima jer snaga volje je mnogo bitna kada se penjete trnovitom književnom stazom ka oblacima uspjeha.

Usput da kažem da uspjeh ne dolazi preko noći.

Dakle, ovo nismo izrekli kako bismo vas obeshrabrili već naprotiv da istaknemo vašu volje jer ste se usudili izdići iznad prosjeka čim ste izrazili namjeru da uspijete u svijetu književnosti.

Stoga od srca vam želimo dobrodošlicu! –Došli ste na pravi blog za vas koji će vam pomoći da savladate lakše iskušenja koja su pred vama. Volite pisati, zar ne?! Pa krenimo redom.

Čitač za e-knjige na slici, Online platforme za pripremu e-knjige
Online platforme za pripremu e-knjige Photo by-Canva.com

Online platforme za pripremu knjige

Prije uploada na neku platformu za objavu knjige potrebno je vaš tekst postaviti u odgovaraći format kao što je EPUB ili neki drugi odgovarajući za objavu e-knjige. Ako se pitate šta je EPUB. pročitajte na wikipedia.org/wiki/EPUB

Da biste E-knjigu pravilno prelomili i pripremili za konačnu verziju za objavu na platformi možete koristiti neki od sljedećih alata za koje se nadamo da će vam pomoći.

1.Scrivener

Scrivener je detaljan alat za pisanje koji vam pomaže u organizaciji vaših projekata. Omogućuje vođenje bilješki i istraživačkih dokumenata.

2.Google Docs

Ovo je besplatan alat za pisanje i uređivanje dokumenta. Omogućava saradnju u stvarnom vremenu što može biti povoljno ako više osoba rade timski na knjizi. Posjetite Google Docs i saznajte više o njemu.

3.Evernote

Evernote je aplikacija za bilježenje koja omogućava organizaciju ideja i bilješki na jednom mjestu.

4.Trello

Trello je dobar izbor ako vas zanima upravljanje projektima a koji omogućava kreiranje ploča i kartica za praćenje napretka u pisanju i zadataka.

5.Grammarly

Šta je Grammarly? Grammarly je alat za pomoć pri pisanju koji provjerava pravopisne i interpunkcijske pogreške u stvarnom vremenu. Ispravljanje gramatičkih grešaka, zasigurno može doprinijeti kvaliteti vašeg rada. slažete li se?

 

Otkrijte više sadržaja



Online platforme za objavu knjige
Online platforme za objavu knjige Photo by canva.com

Online platforme za objavu e-knjige

1. Amazon Kindle Direct Publishing

Amazon Kindle Direct Publishing je jedna od tri najjače platforme za objavu e-knjiga iako je provizija koju uzimaju vrlo velika i u odnosu na cijenu knjige postavljena. KDP na svojoj stranici kaže da omogućuju besplatne i jednostavne alate za objavljivanje vaše knjige u više od 10 zemalja i na 45 jezika. Istražiti KDP možete putem korisnog linka kojeg smo naveli.

Korisni link

kdp.amazon.com

2. Smashwords

Smashworld platforma je zanimljiva po tome što omogućuje autorima da objave  e-knjigu ali i da je prodaju na mnogim prodajnim mjestima. Smasword omogućuje da prodajete i na mjetima poput Aplle Books ili Bares & Noble. Na smashwords kažu da je tvoja knjiga tvoj put, tako da postavljanje cijena, naslovnice i dugih postavki su u vašim rukama. Istražite smashwords ako smatrate da je ona platforma za vas, možete to učiniti putem navedenog korisnog linka.

Korisni link

smashwords.com

3. Kobo Writing Life

Kobo Writing Life je platforma poznata po jednostavnosti procesa prenosa i upravljanja prodajom. Kobo Writing Life platforma nudi da dohvatite milione čitatelja koji koriste Kobo čitače.

Kobo Writing Life je podružnica Rakuten Kobo, kanadske kompanije koja je specijalizovana za e-knjige i e-čitače. Platforma nudi nekoliko prednosti u odnosu na tradicionalno izdavaštvo, uključujući veće stope tantijema, brže objavljivanje i veću kontrolu nad procesom objavljivanja. -O Kobo Writing Life platformi u recenziji ovako piše Christopher Ortiz sa selfpublishing.com

Korisni link

kobowritinglife.com

4. Lulu

Lulu je platforma koja autorima omogućuje da samostalno objave te da prodaju e-knjigu i tiskane knjige. Nudi alate za formatiranje i dizajn.

Promotivne aktivnosti

Napisali ste sjajnu knjigu, zar ne?! Sada je došlo vrijeme da je što više približite vašoj ciljnoj grupi čitalaca.-Dakle, došlo je vrijeme da se približite određenoj čitalačkoj publici za koju ste knjigu i pisali!

Slijedite ovih 5 savjeta kako promovisati Vaše autorsko djelo:

  1. Osobno brendiranje
  2. Promotivne aktivnosti put preko trnja do zvijezda
  3. 3 savjeta za Internet promociju
  4. Društvena odgovornost, i Mi
  5. Angažman PR agencije ili Izdavačke kuće

Ovaj blog je pisan za one autore koji su spremni vlastitim, istrajnim i poštenim radom da popločaju ulice svog spisateljskog mjesta kojeg trebaju da izgrade. Dakle, krenimo redom. Upotrijebite ovih 5 savjeta kako promovisati vaše djelo i pretočite ih u vaše svakodnevne aktivnosti, i rezultat će zaista doći s vremenom.

Svih 5 navedenih savjeta pretočenih u aktivnosti koje se obavezno trebaju provesti, međusobno se u vremenu i prostoru isprepliću, tako da vas ne buni što ćete u isto vrijeme raditi osobno brendiranje i internet promociju djela ili vršiti promociju djela kroz štand na nekom cijenjenom književnom sajmu.


Možda vas zanima


5 savjeta kako promovisati e-knjigu

1. Zašto je važno osobno brendiranje

Zašto je važno osobno brendiranje, pitate se? Vjerujemo da ste čuli za neka imena velikih kompanija? Jeste li se ikada zapitali kako su ta imena velikih kompanija ušla u vaše uši?

Vjerovatno niste o tome razmišljali. No znajte da su svakodnevim “bombardiraanjem” snažnim reklama s vremenom ušle u živote mnogih osoba. Dakako, činile su to putem bilborda, reklama na raznim tv postajama, kroz novine, kroz osobne i druge web stranice, putem društvenih platformih, itd.

Iako je marketing “bacanje prašine u oći kupcima” ili bolje reći “prodavanje magle”,očito da i tradicionalni ali i digitalni marketing jako su učinkoviti u smislu promocije proizvoda i usluga. Vjerujemo da ste to osjetili na svojoj koži jer ste nakad kupili čak i ono što vam ne treba, nije li tako?!

Dakle, na taj način su došli do zvučnosti njihovih imena. E u tom smislu potebno je da i vi počnete da radite osobno brendiranje kako biste postali prepoznati na lokalnoj, regionalnoj pa ako želite i na svjetskoj razini.

Dakle, ako želite postati priznati i uspješni kao autori, dragi budući pisci, savjetujemo vas da vršite osobno brendiranje.

Dakako ako koristite savjete iz vodiča 5 savjeta kako promovisati vaše djelo sigurno je da ćete ostvariti rezultate koje očekujete. No imajte u vidu da sami birate svoj put i po njemu idete na svoj način. Budite originalni na tom putu, i naravno želimo vam uspjeh i sreću.

2. Promotivne aktivnosti put preko trnja do zvijezda

Put do vrhunskog pisca posut je često trnjem koji vodi do zvijezda. Tako da samo rijetki i oni od najuporniji koji pišu uspijevaju stići na vrh.

Jedan od praksi koje pomažu da stignete do vrha je i snažna promotivna aktivnost.  U tom smislu, najbolje je pustiti da za vas odradi neka marketinška agencija. Zašto? Zato što imaju alate i poznaju procese za vođenje učinkovitih promotivni aktivnosti, bilo tradicionalnim putem, bilo putem suvremenim metoda promocija. To jeste najskuplji metod ali je prilično učinkovit.

Da se razumijemo, neke osnovne kampanje, i vi osobno možete pokrenuti uz poznavanje procesa pokretanja, npr, u Google Ads-u, posebno ako ste ograničeni budžetom koji ne dozvoljava da uložite u marketinšku kampanju.

No bez obzira radila to marketinška agencija, neki online alat ili osobno vi, ako želite postići sjajan rezultat promotivne aktivnosti su obavezne.

3 savjeta za Internet promociju

Prvi savjet odnosi se na odabir platforme ili platformi na kojima želite biti vidljivi.

Dakle, promovisati vaše djelo možete na osobnom wesajtu, što je najjeftinija i najbolja varijanta, posebno ako zante postaviti woocommerce dodatak na vašu WordPress web mjesto.

Dakako, možete odabrati Amazon za promociju vaše knjige. Linkedin je dobar za B2B kompanije, pa čak i knjige o poslovnom svijetu mogu dobiti cijenjenu pažnju.

Instagram posjećuje mlađa populacija,  te je okrenut vizualnom sadržaju. Facebook ima ciljano oglašavanje te nudi opciju vlastite stranice na toj platformi putem koje možete vaše knjige promovisati.

Kada znate gdje ćete nešto raditi, sada trebate napraviti automatizovani prodajni ljevak! Naravno kao što rekosmo najbolji prodajni lijevak ide preko vaše web stranice noto iziskuje kao što rekosmo malo više strpljenja dok sve postavite da teče kako treba te upotrebu osobnih vještina.

Kada uspješno automatizujete proces sve ostalo će raditi kao jedan prodajni lijevak koji će vam donositi dodatni izvor prihoda  amoguće i da postane glavni izvor prihoda, zar ne?!

Treći savjet odnosi se na ciljanu marketinšku kampanju bilo kroz tradicionalni bilo kroz digitalni marketing, ili u najboljem slučaju kroz spoj tradicionalnog i digitalnog marketinga koji zasigurno donosi rezultat.

4. Društvena odgovornost i promotivne aktivnosti

Društvena odgovornost blogera ili pisca poput vas odnosi se na prisustvo na društvenim događajima u smislu pravovremenih, kvalitetnih i transparentnih informacija i promocija.

Svakako trebali biste biti prisutni na edukativnim seminarima, promocijama knjiga, prisustvovati događajima koji okupljaju veliku publiku kod gostovanja eminentnih pisaca gdje vas mogu drugi primjetiti.

Trebali biste biti društveno angažovani i odgovorni u skladu sa vama odgovarajućim sadržajima. Činite dobro drugima ali ujedno time drugi vas zapažaju što opet donosi jednu vrstu samopromocije i brendiranja.

5. Angažman PR agencije ili Izdavačke kuće

Hajde da sada pričamo o 5-tom savjetu. 5 savjeta kako promovisati sebe i svoje djelo odnosi se na angažovanje PR agencije ili izdavačke kuće kojoj prepustite sve aktivnosti u smislu marketinškog promovisanja vašeg djela. To je i najjednostavniji način ali za koji trebate otvoriti novčanik.

Dakle, platite oglašavanje i profesionalci onda rade marketing za vas. Najjednostavnija ali i najskuplja opcija. Dakako, to može biti i najisplativija opcija ako naiđete na agenciju koja ne želi samo da vam digne pare, već da istinski bude na vašoj strani. U tom slučaju svi dobijaju, i vi zaradu ali i oni svoj dio zarade.

Platforme za promociju

Svrha ovog vodiča 5 savjeta kako promovisati vaše djelo, bila je da vas provede kroz cijeli proces od ideje do realizacije e-knjige te da vam tako olakša taj put. Nadamo se da smo postigli cilj, pomogli vam te odgovorili na vaše nedoumice u vezi objave i promocije vas i vaše e-knjige. Sada nam još ostaje da vam prezentujemo medije na kojima vašu e-knjigu ali i sebe možete promovisati.

Možete se osobno brendirati putem slobodnih ali i plaćenih reklamnih oglasa na raznim platformama i mjestima. Ovdje ćemo navesti neka od potencijalnih mjesta za brendiranje vašeg spisateljskog imena koje ne mora uvijek biti pravi odabir. Zašto?

Može biti više razloga, ali jedan od razloga može biti da tema vašeg djela ne uklapa se u medij na kojem želite se promovisati. Stoga budite strpljivi i potražite drugi ako jedan ne odgovara.

Dakle, ako želite biti uspješni tražite svoj put jer mnogi uspješni pisci pisali su i pod pseudonimima pa su opet bili uspješni. Zar nije tako? A sada da nabrojimo neka potencijalna mjesta za promociju vaše e-knjige. Istražite ih!

Mediji za promociju

Hvala vam na čitanju sveobuhvatnog vodiča 5 savjeta kako promovisati vaše djelo. Nadamo se da smo vam dali korisne informacije koje će pomoći na vašem spisateljskom putu. Ako vam se tekst svidio molimo podijelite ga s prijateljima!

Sretno!

Ako želite možete vaše djelo promovisati i na našem websajtu. Dobrodošli!

Preporučujemo


0