3 besplatna online alata koja će vam smanjiti troškove poslovanja

3 besplatna online alata koja će vam smanjiti troškove poslovanja

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Marketing | Oglasite se s nama
0
(0)


3 besplatna online alata koja će vam smanjiti troškove poslovanja i promijeniti pogled na svijet interneta. A evo i zašto. Bit ću iskren, uvijek sam mislio da Google samo uzima od korisnika i da ništa ne daje zauzvrat. Međutim, odkada sam naišao na dva Googleova potpuno besplatna alata, Google Trends i Google Analitycs, totalno sam promijenio mišljenje o Google-u, ali i internetu uopće. Dakle, nije čudo što je tim Google-jako uspješan. Jer oni i pružaju a time i dobivaju jer nema uspjeha ako ste zatvorenih ruku, nije li tako? A ako tome dodamo odličan sadržaj koji nudi Unsplash, koji će vas iznenaditi kreativnošću autora koji objavljuju svoj sadržaj. Uz to sadržaj je besplatan i nije obavezna atribucija ali da biste bili fer prema autorima, onda je u redu da je stavite u svoj blog, članak, itd.

Nakon malog uvoda vrijeme je da vam konkretno predstavim na koji način ovi alati mogu pomoći u smanjenju troškova. Čak po mom mišljenju, mogu mnogo olakšati istraživanje uoči pokretanja biznisa kako se ne biste zaletjeli u poslovni svijet noseći na licu ružičaste naočale. Naravno da su Google Trend i Google Analitycs dobri alati i za Start Up-e, isto kao i Unsplash. Pa krenimo redom.

3 besplatna online alata koja će vam smanjiti troškove poslovanja

Google Trends

Google Trends, čak iako niste marketinški stručnjak koji radi u okvirima dinamičkog okruženja na internetu ukazat će vam na trendove koji vam mogu olakšati odabire. A također kad uvidite trendove lahko možete smanjiti i troškove.

Na primjer, ako započinjete biznis sa prodajom naočala u Bosni i Hercegovini vidjet ćete da je u junu mjesecu 2021 godine na cijeloj teritoriji bio skoro identičan, No ako uzmemo isti period ove 2022.godine vidjet ćemo da se interes kroz vrijeme zadržao, samo u podregiji Brčko Distrikta a drugim podregijama je interes za sunčanim naočalama u znatnom opadanju. Dakle, trend smanjenja potražnje za sunčanim naočalama je u opadanju. Iz čega se opet može izvesti više zaklučaka i konkretnih informacija o stanju na tržištu.

Google trends
Google trends

Ako ukucamo istu temu sunčane naočale za pretraživanje ali sada odaberemo zemlju Austriju, vidjet ćemo da je potražnja za sunčanim naočalama u dijelu Vorarlberga mnogo izražajnija u odnosu na podregije Beča, Tirola, Salzburga i Gornje Austrije.

Zatim možemo dalje segmentirati recimo po gradu, gdje možemo vidjeti da je potražnja za sunčanim naočalama mnogo veća u Tvengu negoli u Fieberbrunnu. Dakle, trend govori da bi se trebalo okrenuti ka Tvengu kao gradu ali i prema podregiji Vorarlberga ako se želi obaviti uspješna prodaja. Čak se može uvidjeti recimo da je u porastu potražnja za sunčanim naočalama marke Tommy Hilfiger od čak preko 250%.

Dakle, Google Trends nudi vam informacije koje vas mogu usmjeriti u poslovanju, olakšati istraživanja, otkloniti dileme i reći pravac kojim bi bilo poželjno da idete. A ono najbitnije uštedjet će vam novac.

Jer alat je besplatan. Jedino je potrebno napraviti račun na Google-u koji je opet besplatan. Zato vam je moj dobronamjeran savjet, pratite trendove i olakšajte si izbore i samo poslovanje.

Google Analitycs

Google Analitycs je alat koji me oduševio a vjerujem da će i vas. Sem trendova ako ste u poslovnom svijetu s vremena na vrijeme dobro je pratiti statistiku kako biste znali idete li pravim putem. I ako uočite greške kako biste ih otklonili. Evo konkretan primjer, kako vam Google Analitycs može pomoći. Uzmimo da imate website kojeg morate povezati sa Google-om kako biste mogli očitane podatke imati na uvidu.

google analitycs
google analitycs

Google Analitycs će vam dati broj posjetitelja vašeg sajta u stvarnom vremenu, možete odabrati vremenski okvir za pregled posjeta, na primjer u toku dana, u toku određene sedmice, itd. Želite li saznati koje su vam stranice, proizvodi ili usluge najposjećenije na website, i to ćete dobiti na uvid?!

Onda kad znate korisnike poslije možete dalje segmentirati ih. Pa recimo na početnoj strani možete vidjeti u koje vrijeme korisnici posjećuju vaš website. Također možete vidjeti na početnoj strani, statistiku sesije po uređaju u procentima-mobitel, računalo i tablet. Dakle, sva potrebna statistika na jednom mjestu a uz to alat je besplatan.

Po osnovu relevantnih statistika onda možete kreirati marketinšku kampanju i oglasiti se na Google-u. Nadam se da sam vam uspio približiti važnost trendova i statistike. A sve to opet pratite kroz alate koje ne plaćate a to znači uštedjeli ste i novac i vrijeme. E sad nakon ova dva Google-ova alata krenimo na sadržaj.

Usplash

Unsplash nudi odličan sadržaj besplatno. Kao što sam već naveo atribucija nije neophodna ali bi bilo ljudski i fer prema autorima navesti ih. Osobno se trudim u blogovima postaviti link prema autoru. Treba rad drugih poštivati, zar ne?!

Ako imate blog, možete ga obogatiti predivnim fotografijama autora na različite teme od jela i pića, preko prirode do pozadina i textura. Za svakog ponešto na Unsplas-u ima. Zamislte da ste na početku bloganja kad vam je svaka marka bitna a trebate još sem što pišete, trošiti novac i na vizuelni sadržaj. Bloganje jeste dobar online izvor prihoda na internetu ali kao i na svakom početku bude teško dok ne postanete relevantni i prepoznati u javnosti.

Unsplash free fotografije
Unsplash

Znamo, jel tako da su ljudi sem što su društvena, mi smo i vizuelna bića. Dakle, ne zaboravite da relevantan sadržaj u tekstualnom ali i vizuelnom kontekstu doprinosi vašoj prepoznatljivosti na internetu.

Zato radite kvalitetne fotografije vaših proizvoda i usluga a uz dobar sadržaj uvijek ste na pravom putu uspjeha u poslovnom svijetu. I dakako, radite digitalni marketing, podijelite online vaše proizvode i usluge sa drugima. Jer u biti marketing je pričanje priča. Nadam se da sam vam ovim člankom pomogao. Ako jesam onda sam sretan u srcu. I naravno, ako vam se sviđa podijelite ga sa prijateljima na mreži.

Ako želite reklamu na websitu almir.com.ba putem odgovarajućeg banera, molimo kontaktirajte me. Otvoren sam za online saradnju.

Almir Đuhera – Mirić

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?