Tim koji pobjeđuje, pobjeda, tim, marketing

Marketing na internetu je vaša prilika

Posted on Posted in Marketing | Oglasite se s nama, usluge

Marketing na internetu je vaša prilika

Marketing na internetu je vaša prilika koju biste trebali iskoristiti kako biste povećali prodaju vaših usluga i proizvoda. Sada je pravo vrijeme da to učinite ako do sada niste koristili mogućnosti koje pružaju alati marketinga na internetu za većom prisutnošću kompanije a time i dolaskom u dodir sa većim brojem potencijalnih korisnika koji kroz vrijeme mogu postati vaši stalni kupci.

Da se razumijemo marketing na internetu je iterativan proces koji je usmjeren na pojedinca sa željom i namjerom da se potencijalnom kupcu da ono što on želi da dobije. Dok je tradicionalni marketing ipak više okrenut masovnoj prodaji i dolasku kupaca u prodavnicu.

Uzimajući u obzir gore navedeno, za najbolje poslovne rezultate po meni najbolje je napraviti slatki spoj tradicionalnog marketinga i marketinga na internetu. Pošto je fokus ovog članka na marketingu na internetu evo par važnih informacija koje govore zašto je potrebno uključiti digitalni marketing u poslovanje.

Zašto marketing na internetu trebate koristiti

Zašto marketing na internetu trebate koristiti? -Naravno, gledajući iz ugla kompanije vaš prvi cilj zasigurno je povećanje prodaje usluga i proizvoda. No veliki igrači shvataju da bi se došlo do tog cilja potrebno je učiniti niz malih koraka koji bi sistemom spojenih posuda za posljedicu donijeli povećanje prodaje, tj vašeg prihoda.

No kako je osnovni životni princip satkan od davanja i primanja, onda zasigurno nešto treba i dati da bi se u budućnosti nešto dobilo. Zato da biste povećali prodaju znajte da prvo što trebate uraditi jeste dati kvalitetan i relevantan sadržaj posjetiteljima vaše landing stranice, web sajta ili stranica na društvenim mrežama.

Drugi korak koji biste trebali učiniti jeste personalovati vašu komunikaciju sa potencijalnim kupcima. Možete to učiniti na primjer, slanjem personalizovanog emaila sa vašom akcijskom ponudom.

Znajte da se kroz personalizaciju stječe međusobno povjerenje. A kada kupac ima povjerenje u vas i bude zadovoljan vašom uslugom ili proizvodom, on sam će proširiti priču o kvaliteti vaše usluge ili proizvoda. A to u suštini i jeste cilj digitalnog marketinga-pričanje priče i jedne i druge strane.

I treći bitan korak u pričanju priče marketinga na internetu jeste interaktivnost u oba smjera. -Sada zamislimo da ste iskreirali neki web sajt “Xapoteka” koji se bavi prodajom prirodnih čajeva i drugih dozvoljenih sredstava za liječenje.

Želite ga predstaviti publici na Facebook-u kroz vašu stranicu. Objavljujete sadržaj i ljudi vam ostavljaju komentare A vi na njih uopće ne regujete.

Hajde sada pošteno recite kako biste se vi osjećali da ne dobijete odgovor u razumnom roku? Vjerovatno biste stekli nepovjerenje i više nikada ne biste ostavili komentar a kamoli nešto poručili sa te stranice. Zar nije tako?

Dakle, činioci koji su temelj marketinga na internetu su:

1. Relevantnost

2. Personalizacija

3. Interakcija

Ako ispratite ove korake šanse za uspjeh vaše određene promotivne kampanje sa reklamnom porukom prema određenoj ciljnoj grupi kupaca se uvećavaju. Naravno da je ovo dugotrajan i iterativan proces koji ponekan mnogo vremena oduzima.

Zato ako želite uštedjeti vaše vrijeme ali i novac dopustite da mi vodimo vaš marketing na internetu.

ALMIR ĐUHERA – MIRIĆ, 17.06.2022.

0