7 najcescih gresaka u digitalnom marketingu
7 najcescih gresaka koje su više izražene, pa se čak i ponavljaju u digitalnom marketingu kada nastupi period retrogradnog Merkura. Inače sam po sebi retro Merkur je dobar za introspekciju i analizu ali sa sobom donosi i tehničke probleme i greške.
U ovom članku pošto se nalazimo u periodu retrogradnog Merkura odlučili smo se da napišemo članak koji govori o potencijalnim greškama u digitalnom marketingu i rješenjima koja će vam pomoći da iste umanjite ili otklonite u periodima kada retroMerkur zapleše svoju igru.
Stoga pogledajmo kako popraviti marketing greške!
Danas težište marketinga nije na stvarima koje proizvodite, već na priči koju želite ispričati. – Seth Godin
Piše: Almir Đuhera
Objavljeno, 16.03.2025.godina

Uvod
Greške su neminovne u ljuskim životima. Samo onaj ko ne radi ništa taj i ne griješi, slažeš li se? Ono što je zanimljivo jeste da u toku godine ima tri do četiri perioda kada su te greške izraženije.
Ako pogledamo iz astrološkog ugla onda je to period u narodu poznat kao period retro Merkura. Naravno za svaku grešku postoji i rješenje. Stoga smo u ovom članku povezali potencijalne greške sa njihovim mogućim rješenjima. U nastavku otkrije kako možete popraviti greške koje pravite u digitalnom marketingu.
Poslovanje bez oglašavanja je poput namigivanja djevojci u mraku. Znate što radite, ali nitko drugi za to ne zna. – Steuart Henderson Britt

Zašto je slušanje ključni dio strategije razvoja malih biznisa?
Ako slušaš poruke koje ti šalju posjetitelji, klijenti i kupci tvog online biznisa kroz feedback i ponšanje na web stranici, onda ćeš znati kako da na pravi način prilagodiš poslovne planove i strategiju.
Slušanje možda jeste dosadan posao jer ljudski ego uvijek voli da je u prvom planu, no kad shvatiš da kroz slušanje možeš kreirati stazu koja će te povesti ka planini uspjeha onda ćeš prihvatiti i da slušanje je praktično, korisno za obadvije strane, te da donosi i rezultate. Dakle, komunikacija u marketingu je vrlo važan segment koji daje prednost.
Stoga toplo preporučujemo da osluškuješ šta ti posjetitelji web stranice, klijenti i kupci govore. A cijeli članak u kome možeš otkriti zašto je slušanje u životu bitno, kao i u poslu, pročitaj na Slušanje-Ključni Dio Strategije Razvoja Malih Biznisa
Loša SEO optimizacija i zanemarivanje ključnih riječi
Greška: Mnogi marketari ne istražuju dovoljno ključne riječi ili ih ne koriste pravilno u sadržaju, što otežava rangiranje na pretraživačima.
Rješenje: Koristite alate poput Google Keyword Planner, Ahrefs ili Ubersuggest za istraživanje ključnih riječi. Optimizujte naslove, meta opise i sadržaj koristeći relevantne termine i sinonime.

Slaba strategija sadržaja i nekonzistentno objavljivanje
Greška: Objavljivanje sadržaja bez plana može dovesti do lošeg angažmana publike i smanjenja vidljivosti.
Rješenje: Napravite editorijalni kalendar i pratite objavljivanje pomoću alata kao što su Trello, Notion ili Google Sheets. Fokusirajte se na kvalitet, a ne samo na kvantitet.
Ovdje ubaciti fotografiju
Ignorisanje tehničkih problema na sajtu
Greška: Spori sajt, neispravni linkovi i loša mobilna optimizacija smanjuju korisničko iskustvo i SEO rangiranje.
Rješenje: Koristite Google PageSpeed Insights za testiranje brzine sajta, redovno provjeravajte broken links i osigurajte da je sajt mobile-friendly.

Ako ste početnik u digitalnom marketingu upoznajte se s osnovama praktičnog rada. Digitalni marketing je zanimljiva oblast kojoj se svakodnevno treba posvetiti kako bi donijela vrhunske rezultate.
Cijeli članak pročitaj na Digitalni Marketing Za novake: Osnove I Savjeti
Pogrešna ciljana publika i loša segmentacija
Greška: Loše definisana publika dovodi do neefikasnih marketinških kampanja i slabog ROI-ja.
Rješenje: Koristite Facebook Audience Insights, Google Analytics i CRM alate kako biste bolje razumjeli demografiju i ponašanje korisnika.

Svakodnevni rad u bilo kojoj oblasti donosi zamor materijala, slažeš li se? Stoga nije iznenađenje da osoba poželi “pobjeći” s platformi kako bi se odmorila od digitalnog svijeta. A digitalni detox upravo daje i benefite osobi koja se poželi odmoriti od društvenih platformi i interneta općenito. Jesi li spreman da odmoriš od platformii obaviš digitalni detox?
Cijeli članak pročitaj na 10 savjeta za digitalni detoks-Šta je digitalni detox
Loše napisani oglasi i nejasan CTA (poziv na akciju)
Greška: Oglasi bez jasnog CTA-a ne motivišu korisnike da preduzmu akciju, što smanjuje konverzije.
Rješenje: Testirajte različite CTA-ove (npr. “Saznaj više”, “Preuzmi besplatno”, “Prijavi se sada”) i koristite A/B testiranje za optimizaciju oglasa.

Ponekad dođe potreba da se transformira mali biznis, zar ne? Stoga je potrebno mnoge planove i korake redefinisati pa i samu strategiju poslovanja. U članku govorimo o potrebi prilagodljivosti i spremnosti na transformaciju poslovanja malog biznisa kako bi se razvijao i rastao pa čak i opstao u stanjima kad se dođe u iskušenje. Jedan od načina i prilika da se donese nešto novo u način poslovanja je i digitalni marketing koji tada postaje tvoj prijatelj i saveznik. Da li koristiš snagu digitalnog maketinga u poslovanju tvog malog biznisa? Ako ga ne koristiš, sada je prava prilika da okreneš priču i počneš koristiti moć digitalnog marketing!
Cijeli članak pročitaj na Kako Digitalni Marketing Transformira Mali Biznis
Zanemarivanje e-mail marketinga ili spam pristup
Greška: Slanje previše promotivnih mailova ili nepersonalizovanih poruka može odbiti korisnike.
Rješenje: Segmentirajte e-mail listu, koristite personalizovane poruke i automatske odgovore pomoću alata poput Mailchimp ili ActiveCampaign.

Mnogi mali biznisi propadaju jer ne ulažu u digitalni marketing ili s minimalnim naporima nastoje postići velike rezultate. Iako je reklama od usta do usta najbolja reklama ipak snažne i pozitivne potencijale koje donosi digitalni marketing kroz najbolje prakse i alate su ogromna prilika za povećanje prihoda tvog biznisa. Isprobaj pretvoriti digitlni marketing u svog saveznika.
Cijeli članak pročitaj na Kako da profite tvrtke povećate uz digitalni marketing
Nedovoljna analiza podataka i prilagođavanje strategije
Greška: Nepraćenje analitike može dovesti do ponavljanja istih grešaka i gubljenja resursa.
Rješenje: Redovno analizirajte performanse kampanja pomoću Google Analytics, Facebook Pixel i Hotjar kako biste prilagodili strategije prema podacima.
Istraži po kategoriji
- Astroloski savjeti za poslovni uspjeh
- Uticaj marsa na naše dnevne aktivnosti
- Pun Mjesec u Ovnu: Snažna energija promjena (17.10.2024)
- Koju hranu trebate konzumirati na Jupiterov dan
- Kako iskoristiti Jupiterov dan za lični rast
- 10 top osobina rođenih u znaku Vodenjaka
- Vodenjak i karijera | Poslovi za inovativnog duha

Šta je i dokle dopire digitalni marketing i koji se alati komunikacije koriste šta misliš? Digitalni marketing zaista je jedna kreativna i dinamična oblast koja u situaciji kada je većina današnje populacije na internetu ima veliki doseg i moć uticaja, složit ćeš se?!
Ali nije samo oglašavanje na internetu prilika da pošalješ poruku klijentima i kupcima. Stoga, otkrij ideje koje također mogu pridonijeti razvoju i rastu tvog biznisa. Pročitaj cijeli članak na Digitalni marketing nije samo oglašavanje na internetu.
Zaključak
Retrogradni Merkur je pravo vrijeme za introspekciju i poboljšanje digitalnih marketinških strategija. Prepoznajte i ispravite ove greške kako biste osigurali bolju komunikaciju, optimizovane oglase i efikasnije kampanje. Fokusirajte se na kvalitet sadržaja, tehničku optimizaciju i analizu podataka kako biste ostvarili konstantan rast i uspjeh.
Hvala vam na čitanju članka ‘7 najčešćih grešaka u digitalnom marketingu’. Nadamo se da ste dobili zanimljive i korisne informacije. Ako ste zadovoljni člankom podijelite ga na mreži s prijateljicama i prijateljima.
Izvori informacija:
- moz.com
- Osobna iskustva
- ChatGPT
- en.wikipedia.org/wiki/Digital_marketing
Često postavljena pitanja (FAQs)
Kako retrogradni Merkur utiče na digitalni marketing?
Koji su najčešći SEO problemi i kako ih ispraviti?
. Kako poboljšati ciljanje publike u digitalnom marketingu?
Zašto je e-mail marketing važan i kako ga pravilno koristiti?
Kako testirati i poboljšati oglase na društvenim mrežama?
Preporučujemo

U članku pišemo o Paretovom pravilu koje je primjenjivo u digitalnom marketingua sa kojim ćeš shvatiti i važnost analize podataka ali i moći prilagoditi planove i strategiju tvog biznisa. Možda ne znaš šta je “20-80” pravilo, otkrij i pročitaj cijeli članak na Digitalni marketing i Paretovo pravilo

Da li koristiš snagu društvenih platformi kako bi približio tvoj posao posjetiteljima, potencijalnim klijentima i kupcima? Da li koristiš jednu ili više platformi za svoj biznis? Koje platforme su po tebi najbolje za promovisanje proizvoda a koje za promovisanje usluga, ili smatraš da sve imaju iste potencijale?
Pročitaj cijeli članak na Društveni mediji marketing za mali biznis