10 Koraka Digitalnog Marketinga za Mali Biznis

10 Koraka Digitalnog Marketinga za Mali Biznis

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Marketing | Oglasite se s nama

10 Koraka Digitalnog Marketinga za Mali Biznis

10 Koraka Digitalnog Marketinga za Mali Biznis je vodič o koracima koje je potrebno slijediti kako bi vaš mali biznis opstao, razvijao se i napredovao. Sem znanja kojeg zasigurno posjedujete kao vlasnici malog biznisa iz oblasti kojom se bavite, postoji i druga strana medalje koju biste trebali, da ne kažem morali koristiti u vašoj svakodnevnoj poslovnoj praksi kako bi ste išli u korak sa vremenom jer poslovna sfera brzo se razvija i mijenja, pa tako i digitalni marketing kao jedan njen dio.

Želite biti uspješan biznis? Ako zaista želite, onda morate svoje usluge i proizvode približiti publici koju zanima vaš proizvod ili usluga. A kako to učiniti, pitate se? Pročitajte 10 Koraka Digitalnog Marketinga za Mali Biznis i siguraran sam da će vam pomoći da dođete do željenog cilja.

Piše: Almir Đuhera

Danas vam predstavljam 10 Koraka Digitalnog Marketinga za Mali Biznis koji će vaš biznis dići na veći nivo ako ih uvedete u vašu poslovnu praksu. Svjestan sam da neki biznisi neće moći slijediti sve korake ali od srca vam savjetujem da bar neke ukomponujete u vašu poslovnomu rutinui zasigurno je da ćete osjetiti poboljšanja na poslovnom planu.

Pa krenimo sitnim koracima do velikog uspjeha!

  1. Postavite ciljeve:

Možda Vi jeste mali biznis ali to ne znači da treba ploviti poslovnim morem bez cilja jer kapetana i njegov brod koji ne zna u koju luku doći i kako do nje doploviti, obično turbulentni poslovni talasi do brodoloma dovedu, koje nakon brodoloma poslovne ajkule pojedu. Zar nije tako?! Dakle, budite obazrivi pri plovljenju poslovnim morem. Znajte, da ako imate jasan cilj i viziju gdje idete manje šanse su da doživite poslovni brodolom. Slažete li se?

  1. Ciljna publika

Znaš li šta tvoj kupac želi i kakve ima potrebe? Ako ne znaš, upoznaj ga, i vidi na koji način možeš da mu pomogneš, da riješiš njegov problem. Dakle, razumijevanje potreba ciljne publike ključno je za vas, iz više razloga.

U kontekstu digitalnog marketinga ključno je jer ćete onda moći prilagoditi marketinške poruke i vaše strategije kako bi bile što učinkovitije. Time ćete postati bliži kupcu jer on će sasvim jasno znati šta može da očekuje od vas, šta mu nudite.

  1. Web stranica i optimizacija za tražilice (SEO):

Nažalost, neki mali biznisi na početku nisu u mogućnosti da sebi odmah omoguće web stranice kao sjajne zrake prisutnosti na internetu. U suštini složit ćemo se da je web stranica ogledalo duše vašeg malog biznisa na internetu. Stoga, ako ne odmah onda nastojte da imate wb stranicu kada se steknu slovi za njenu implementaciju.

Kada se odlučite na taj korak pokušajte implementirati modernu koja je brza, responzivna i korisnički prijateljska. Za većinu malih biznisa na početku dovoljna je i web mjesto od 4 stranice.

Da bi stranica bila vidljiva morat ćete se malo potruditi oko SEO strategije, i učiniti određene korake po tom pitanju.

     4.Društveni mediji:

Društveni mediji su vrlo koristan alat koji vas može približiti vašoj ciljnoj publici. U većini slučajeva prisutnost na društvenim medijima je besplatna, dakle ne košta vas ništa. No mnogi prave grešku kad u želji da budu primijećeni pokušaju da budu aktivni i vidljivi na svim platformama. Ta greška oduzet će vam mnogo vremena, uloženog truda a bogami i živaca.

Da zaključimo, odaberite društvene platforme koje su za vas relevantne, na primjer na Instagramu je mlađa populacija pa recimo moda i telefoni su njima In, itd. Putem platformi jednostavno ćete sa vremenom izgraditi zajednicu oko vaše marke.

Naravno da se razumijemo sasvim, samo prisustvo bez kvalitetnog sadržaja i dosljednosti neće vas pomaći sa mjesta, niti će vas povesti na put uspjeha. Ako mislite da će svi vaši prijatelji potrčati za vama samo što vas znaju, grdno se varate.

Dakle dobar sadržaj uz dosljednost kroz vrijeme će vas dovesti do zajednice koja će prihvatiti i podržavati vašu poslovnu marku.

  1. Sadržajni marketing (Kontent):

Blogovi, članci, videozapisi, infografike, e-knjige i drugi oblici sadržaja će vašu publiku animirati jer im nudite tim putem kvalitetan sadržaj. Sadržaj je kralj!

  1.    Email marketing:

Mailing liste su jedna od niti kojih se treba držati na putu uspjeha. No da biste došli do kvalitetene mailing liste potrebno je mnogo vremena, uloženog truda živaca, novca i pridržavanja strogih Zakonskih normi. Ovo jeste malo zahtjevniji korak tako da ko ima volje može probati.

Cijela priča se zasniva na personaliziranim i relevantnim emailovima koji mogu povećati prodaju. No, ovaj korak najčešće koriste velike kompanije koji imaju veliku bazu kupaca.

      7.Plaćeno oglašavanje:

Plaćeno oglašavanje, na primjer po kliku može pomoći dapostignete rezultate kojima strijemite.  Mnogo mjesta nude taj vid plaćenog oglašavanja ali evo nekih Google Ads, Facebook Ads ili Instagram Ads. Ovi oglasi mogu pomoći u smislu targetiranja specifične skupine publike kojoj težite se približiti. Dakako, plaćeno oglašavanje može biti i na nekoj lokalnoj web stranici, zašto da ne?!

      8.Analiza i praćenje:

Analizu i praćenje od nas običnih ljudi malo ko da voli sem profesionalaca. No kako na početku kada je budžet uzak i mali jako je bitna analiza i praćenje rezultata vaših marketinških kampanja. Činjenica je da mnoge platforme bar osnovne rezultate daju besplatno, tako da u finansijskom smislu analize ne koštaju mnogo sem uloženog truda i vremena.

  1. Saradnja sa influencerima:

E ovaj korak je malo skuplji u finansijskom smislu, no uz angažovanje prave osobe koja ima snažan utjecaj na vašu ciljnu publiku mogao bi pomoći u smislu prodaje i povećanja svijesti o vašoj marki, uslugama i proizvodima.

  1. Prilagodba i inovacija:

Prilagodba i inovacija su nešto čemu mnogi nisu skloni jer teže da žive unutar sigurne zone. No u poslovnom smislu, I prilagodba na situacije i inovacije u proizvodnom i uslužnom smislu su jako dobro došle. Inovacije vam mogu uštedjeti novac, donijeti kvalitetan novi proizvod ili poboljšati vašu uslugu, itd. Dok prilagodbe trendovima činit će vaš mali biznis modernim, svježim i relevantnim na području kojim se bavite.

I na kraju da zaključimo, 10 Koraka Digitalnog Marketinga za Mali Biznis su samo smjernice jer neprestano učenje je ono što će vas osobno i vaš mali biznis izdići na viši nivo. No zapamtite, džaba vam i koraci i svako znanje ako ga ne implementirate i ne koristite u vašoj svakodnevnoj poslovnoj praksi. Slažete li se?

Od srca vam želim da uspijete u svojim poslovnim projektima. Neka vaš mali biznis zablista.

Sretno!