Značaj i veličine banera kao oglasnih jedinica u oglašavanju na internetu je tema o kojoj stručnjaci digitalnog marketinga vode mnogo računa. No kad se govori o digitalnom marketingu onda ne treba zaboraviti ni kompanije, trgovce I agencije koji koriste usluge marketara I dizajnera.A posebnu pažnju treba posvetiti kupcima koji bi zaista trebali biti kraljevi u cjelokupnom prodajnom ljevku pa u tom smislu I u samoj oglašivačkoj kampanji.
Ako se ide sa namjerom da se kupcu izmuze lova iz džepa onda je to loša namjera i nije halal profit. No ako kupcu zaista ponudite uslugu ili proizvod koji će umanjiti ili možda čak u potpunosti riješiti njegovu dilemu ili problem, onda ste na pravom putu da dobijete stalne i odane klijente koji će vam se iznova vraćati. A to po vas i kompaniju znači konstantan priliv novca. A u suštini uspješni ljudi i naprave sistem koji drugima ulijeva povjerenje. Dakle, igra se fer play igra bez obmane i laži.
Značaj i veličine banera kao oglasnih jedinica
Značaj i veličine banera kao oglasnih jedinica ponekad se zanemaruje a to je intencija one prve gore spomenute grupe kompanija, trgovaca i agencija. jer oglašivačka kampanja banerima ne donosi ogroman trenutni profit.
No uspješne osobe gledaju dugoročnije u igri poslovnih brojki, promociji marketinških kampanja, kao i općenito prema poslovnom svijetu. Oni stvaraju sisteme i okvire za uspjeh. A digital display kampanja zasigurno jeste jedan dobar kotačić u sistemu koji preferira ići ka stazi uspjeha.
U tom smislu pogledajte veličinu banera. Što se same veličine tiče ona nije strogo postavljena jer može postojati direktan dogovor između oglašivača i vas kao dizajnera ili prodavača mjesta za baner. No čini me kao i za mnoge druge segmente nekako Google postavlja određene standarde na internetu. Mnogo bitnije od same veličine zakupljenog banera je kako ćete se postaviti prema kupcu koji bi trebao biti kralju vašim očima i stavu prema njemu.
Evo pogledajte veličine banera kroz tabelu koju sam pripremio. A dole ispod slike u nastavku članka pokušat ću približiti šta bi trebao imati kvalitetan baner.
Elementi dizajna oglasnih jedinica
Evo par informacija iz dizajnerskog ugla gledano. Slažete li se, Baner nije isto što i vizitka/ biznis karta u kojoj je potrebno staviti više informacija. Baner što je jednostavniji sve je savršeniji. Evo par ulaznih informacija o potrebnim elementima. I naravno kako nijedan dizajner stavom nije isti, tako ni baneri nisu svi isti. Dakle, ne mora sve biti po nekom PS-u. Ovdje zastupam stav da je dizajnerska kreativnost glavni oslonac a koji opet treba ispoljiti neku svoju crtu i biti drugačiji u odnosu na ostale. Jer kakav vizuelni doživljaj bi nam bio kada bi svi baneri bili isti?!
Dizajn
Mi, ljudi smo vizuelna bića. I lahko reagujemo na vizuelni podražaj. U tom smislu, oglasna jedinica bi trebala bit prijemčiva ljudskom oku kroz odabran sklad boja. U kontekstualnom smislu bio bi dobro da je u bojama kompanije ili web mjesta na kome se objavljuje. Dakako, unos simbola koji bi bili u skladu sa temom banera su dobrodošli. Na primjer narandža koja simbolizuje prirdne sokove i voće, trkača koji najavljuje neku maratonsku utrku,itd. No to je stvar kreativnosti dizajnera koji kreira baner.
Poziv na akciju
Poziv na akciju implementiran kroz odgovarajuće dugme zasigurno će posjetitelje ponukati da kliknu na baner i da vide šta se krije iza vaše ponude. Ljudi su po prirodi znatiželjni. A koliko su znatiželjni toliko su i vizuelnom podražaju i sadržaju okrenuti. Dakle, ako uskladite boje i odgovarajući poziv na akciju ljudi će prihvatiti vašu ponudu da pogledaju.
Popusti, vaučeri I poklon kartice.
Ako samo uzimate a ništa zauzvrat ne dajete onda ste osoba siromašnog duha bilo da ste vlasnik kompanije, trgovine ili agencije. Jedan od osnovnih životnih principa je Princip Dijeljenja, davanja i Dobijanja.
Stari ljudi kažu najsretnije su one osobe koje uvijek imaju otvorene ruke jer otvorene ruke kako daju, tako i primaju poklone životne. Zatvorene ruke nit šta daju a niti šta zauzvrat dobijaju, nije li tako?! Zato su popusti, vaučeri i poklon kartice odlična prilika da pokažete vašu ljudsku širokogrudnost a time i poslovni stav kompanije.
Osnovne poslovne informacije
Osnovne poslovne informacije ne moraju uvijek biti sve zadržane na oglasnoj jedinici jer po mom mišljenju ako baner natrpate informacijama onda nemate vidljivost poruke koju biste treba odaslati ka onima koji će na internetu progledat i kliknuti na vašu oglasnu jedinicu. Dovoljno je postaviti poziv na akciju, ime vaše kompanije ako je neka akcija u pitanju onda dodati i vremenski okvir. Uglavnom što jednostavnije to sve je bolje.
Nadam se da sam vam pomogao ovim člankom. Ako jesam, molim, podijelite ga s ljubavlju sa drugima na mreži.
Želite li unikatan baner, više sadržaja i popuste javite nam se na naš Instagram profil: logoroyal38 !
Almir Đuhera – Mirić