Društveni mediji marketing za mali biznis

Društveni mediji marketing za mali biznis

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Marketing | Oglasite se s nama

Društveni mediji marketing za mali biznis

Društveni Mediji Marketing za Mali Biznis će vam pomoći u promociji vaše tvrtke ili brenda. No prije stvaranja strateškog okvira Društvenog medij marketinga za vaš mali biznis bilo bi poželjno razbiti mit u vlastitoj glavi o stvaranju snažnog profila po brojnosti odmah na početku vašeg druženja sa društvenim medijima. Zašto?

Pa zato što relativno mali broj „srečkovića“ usljed minulog rada može privući ogroman broj pratilaca. Na primjer, teniseri Đoković Nadal i Federer, fudbaleri Mesi i Ronaldo, glumci, pjevačice, itd. I naravno velike kompanije koje imaju dugogodišnju tradiciju poslovanja. Sve njih na poziciju broj 1 kad su u pitanju društveni mediji donosi njihov dugogodišnji kvalitetan rad u oblasti kojom se bave. I naravno bili su izloženi očima javnosti.

Dakle, umjesto težnje ka brojnosti vašeg profila na nekoj društvenoj platfomi, neka u vašoj glavi, u fokusu vaše vizije bude na prvom mjestu kvalitetan rad i sadržaj u smislu promocije na društvenim medijima. Sa protokom vremena ljudi kojima vi rješavate neki njihov problem pronaći će vas, za to ne brinite. Mali biznis je mali biznis i prirodno je da ide malim koracima ka velikom uspjehu.

Piše: Almir Đuhera

Druga stvar koju želim naglasiti a po mom mišljenju je jako važna jeste sposobnost prilagodbe kako raznim trendovima, inovacijama, taktikama, stresovima, porazima, padovima… Tako da, savjetujem vam da prihvatite da vaše unutrašnje stanje igra jako važnu rolu, ako ne i ključnu ulogu u razvoju vašeg biznisa.

Navest ću vam samo jedan mali primjer koliko je psiha bitna. Mnoge osobe ne mogu usljed svog karaktera i ega da prihvatite činjenicu da možda neće biti ispraćene na svim medijima podjednako. To zna u psihološkom smislu djelovati deprimirajuće na vlasnike ne samo malih biznisa, već i na obične ljude koji žive i rade u nekom svom svijetu. A zašto je to tako?

Pa, jednostavno nije prirodno da u konkretnom slučaju malih biznisa da budete istaknuti baš svugdje. A evo i par razloga da taj mit o moranju uspjeha razbijemo. Na Instagramu je mlađa populacija koja živi savremeni stil, i njih zanimaju putovanja, modni trendovi, najnovije patike, savremeni mobiteli i laptopi, itd. I zamislite vi njima ponudite da kupuju teške kamione koje proizvodite. Možda bi i prošli sa skupocjenim jahtama ili automobilima jer to im je karakterno bliže, zar ne?!

Drugi razlog, moguće je da vi karakterno i energetski niste usklađeni sa energijom i populacijom koja živi na određenom društvenom mediju. Predlagao sam prijatelju da otvori kao mali biznis Profil na Lnkedinu jer na njemu su svi poslovnjaci. Znate kakav sam odgovor dobio?

Dobio sam odgovor da ga ne zanima. Na kraju našeg razgovora sam shvatio da se on osjeća kao mali. Što mi je bio znak da mu nedostatak samopouzdanja ali i osjećaj inferiornosti brani da ima Linkedin profil.

E sada nakon vrlo važnog uvoda o unutrašnjem našem stanju koje diktira kako se nosimo sa određenim životnim situacijama, u ovom slučaju poslovnim, krenimo malim koracima ka velikom uspjehu.

Društveni mediji marketing za mali biznis

Prvo da se upoznamo sa vrstama društvenih medija:

  • Društvene mreže: Facebook Twitter, Linkedin
  • Sajtovi za dijeljenje sadržaja (Flickr, Picassa)
  • Sajtovi za dijeljenje video sadržaja (Youtube)
  • Social bookmarking (Digg, Delicio.us)
  • Blogovi
  • Forumi

 

Sve su ovo marketinški alati i prilika za promociju vašeg malog biznisa! Ako se pitate zašto, evo par razloga koji bi trebali da pomognu vašu odluku o otvaranju profila na vama adekvatnim medijima.

Društveniji mediji i njihove karakteristike

  • Globalna povezanost je prednost jer sad nije više vaša poslovna prilika kvart u kom se nalazite. Sada je kroz globalnu povezanost mogućnost konekcija, razmjene ideja, i stvaranja novih poslovnih prilika značajno više omogućena u odnosu nego što je to nekada davno bilo u poslovnom svijetu.

 

  • Komunikacija putem društvenih medija je sada znatno olakšala dogovore, pregovore, razmjene informacija, prijateljstva, donošenje poslovnih odluka,

 

  • Korisničke mogućnosti na svoj način nude svaki od navedenih društvenih medija. Besplatno otvaranje profila, besplatni osnovni alati, stvaranje konekcija, poruke, oglasi, itd. Sve te korisničke mogućnosti bi trebalo da vas kao mali biznis ponukaju na otvaranje profila na vama odgovarajućem društvenom mediju.

 

  • Zajednice na društvenim medijima omogućuju da budete bliski sa osobama sa kojima dijelite zajedničke interese, poglede na život, stvari, itd. To otvara vrata da se približite vašim potencijalnim klijentima i kupcima vaših proizvoda i usluga.

 

  • Transparentnost koju nude društveni mediji je velika poslovna prednost u smislu stvaranja povjerenja u tvrtke, proizvode i usluge. Kroz transparentnost sada se svaki poslovni brend može predstaviti potencijalnim kupcima i klijentima dajući jasnu sliku o sebi.

 

Društveni mediji marketing

Društveni mediji marketing u strateškom smislu je vrlo važna komponenta poslovnog uspjeha. Svaki biznis pa tako i mali biznis trebao bi u svoju dnevnu praksu uvesti društvene medije kao marketinški alat koji u većini slučajeva je besplatan.

  • Vizija
  • Misija
  • Poslovna djelatnost
  • Osobna spremnost na učenje principa medija
  • Cilj
  • Ciljna publika
  • Alati koje ćemo koristiti
  • Geografski položaj

… i još mnogo toga utječe na na kvalitetno stvaranje Strategije društvenih medija a samim time i na odabir odgovarajućeg društvenog medija ili više njih kao marketinškog alata za provođenje marketinške kampanje.

Iskoristite društvene medije za vaš marketing koji nastojte optimizirati za vašeg krajnjeg ciljanog korisnika jer korisnik je kralj. I krečite se malim koracima ka velikom uspjehu jer i Dell, i Coca cola, i Konzum, i Bingo su svoj put započeli malim koracima, nije li tako?! Trebate li pomoć, tu smo da vam pomognemo jer marketing i dizajn naš su fah.

Želim vam od srca da vaš mali biznis zablista!

Sretno! -Na vašoj smo strani, vaš almir.com.ba

0