Kako napisati jedinstven sadržaj: Ispričajte zanimljivo svoju priču je članak koji govori o važnosti kvaliteetnog sadržaja na internetu

Kako Napisati Jedinstven Sadržaj: Ispričajte Zanimljivo Svoju Priču

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Marketing | Oglasite se s nama

Kako Napisati Jedinstven Sadržaj: Ispričajte Zanimljivo Svoju Priču

Kako napisati jedinstven sadržaj: Ispričajte zanimljivo svoju priču i neka vas posjetitelji vaših društvenih profila, blogova ili web stranica upoznaju na pravi način.

Kao osoba koja od sedamnaeste godine piše tekstove različitih formata, od blogova, novela, pjesma do stručnih tekstova, uz jednu autorsku knjigu i koja je pisala za ugledni Aura.ba , Magazin iz svijeta alternativne medicine i kulturu življenja na području regije Balkana želim sa vama podijeliti svoja razmišljanja o pričanju priča na društvenim mrežama sa ciljem privlačenja publike.

Piše Almir Đuhera

Dakle, u ovom članku govorimo o pričanju priča na društvenim mrežama koje su poput otvorenih knjiga koje pisac piše pri cijelom korpusu pogleda otvorenih očiju koje pažljivo prate šta će pisac reći.

No ponekad strah od te velike javnosti koja nas posmatra priču ne ispričamo na pravi način. A složit ćemo se, cilj priče je da privuče pažnju i da bude jedinstvena kako bi zainteresovala publiku. Stoga u ovom članku, saznati ćete kako napisati sadržaj koji će podstaći publiku da reaguje, izdvojiti vas iz mase i ostaviti traga na društvenim mrežama.

Pa krenimo odmah redom:

  1. Budite Autentični I Iskreni

    Kako napisati autentičnu i iskrenu priču? Prava priča uvijek probudi emocije u osobi koja čita priču. A da biste bili autentični upravo emocija koja izađe iz vas bit će primijećena od strane drugih te će oni priču prihvatiti kao uvjerljivu, zanimljivu, poučnu, educirajuću, itd. Dakle, prave priče su one tople, iskrene i ljudske. Stoga, između ostalog, podijelite svoje uspone, padove, izazove i uspjehe. Svjestan sam da strahovi nas u tome često koče, no budite jači od straha i onoga pitanja štoće drugi reći.

  2. Definirajte Što Želite Postići?Želite li educirati, inspirirati, zabaviti ili potaknuti na akciju? Kada tekst ima jasnu svrhu čitatelji će to prepoznati. Postavljanjem cilja, možete svoj tekst usmjeriti na pravi put koji će donijeti željene rezultate.
  3. Ispišite Emocije Na PapiruKako kreirati zanimljivu priču, pa kroz emocije, slažete li se?! Nije uvijek lahko iznijeti emocije u javnosti. Ima više razlog zašto je to tako teško, ali kada prihvatimo sebe onakvim kakvim jesmo onda i naše priče poslovne, ljubavne, prijateljske budu snažnije a istovremeno i lakše prihvaćene od strane javnosti.
    Emocije su ključ svake uspješne priče zato smo ih istakli na već prvom koraku. One će vas povezati sa vašom publikom.
  4. Opišite priču slikovitoOpisi su jedan od najjači alata za slikovito prikazivanje priče. Hajde slikovito da opišemo zašto trebate koristiti opise? Evo jedan kratki studij slučaja, da li biste kao sportaš koji voli trčanje prije uzeli od trgovca koji vam kaže „mi imamo patike“ i tu stane svaka konverzacija, te vi sami morate da se snađete u prodavnici.


Ili biste radije kupili od drugog ljubaznog trgovca koji vas lijepo primi, pa kaže: Dobrodošli u našu radnju, zanimaju vas patike za trčanje, u redu?! Mi smo prodavnica sportske opreme u kojoj posjedujemo širok asortiman patika za trčanje od raznih brendova. Da li vas zanima posebno neki brend i koju veličinu želite? Tu smo da vam pomognemo!

Nadamo se da je ovaj slučaj jasno opisao zašto je potrebno koristiti opise.

 

  1. Šta još treba učiniti da bi bila prava priča

    Ako se pitate kako stvoriti zanimljiv sadržaj, evo onda još jednog detalja koji će vam biti od pomoći. Pošto su društvene mreže kao otvorena knjiga svaki detalj je bitan, tako da i vizualni sadržaj doprinosi boljoj promociji priče. Zato upotrijebite prigodne slike, zanimljive video sadržaje, kreativne infografike i druge formate kako biste obogatili vašu priču. Raznolikost formata može doprinijeti da ostane pažnja posvećena cijelo vrijeme ka vašoj priči.

  1. Dvosmjerna komunikacija
    Dvosmjerna komunikacija je ono što je potrebno u svakom odnosu. U ovom slučaju interakcija sa publikom je od iznimne važnosti. Stoga potaknite razgovor, postavljajte pitanja i odgovarajte na komentare. To će pobuditi dublju vezu između vas i pratitelja vaših društvenih profila.

Sa zadovoljstvom sam sa vama podijelio  svoja razmišljanja sa kojima ne morate se složiti. A ako sam u vama uspio pobuditi spisateljsku žicu onda krenite da napišete jedinstven sadržaj jer sada znate kako oblikovati priču, nema potrebe da oklijevate. Budite hrabri i podijelite svoju priču na društvenim mrežama. Primijetiti ćete rast prisutnosti i povećanu interakcija sa publikom, zato smjelo naprijed. Neka prava priča bude vaša unutrašnja snaga, iskoristite je!

Ako vam se tekst svidio molimo vas podijelite ga sa drugima.

Hvala unaprijed!

Ako želite više resursa pročitajte članak Kako blog može postati izvor prihoda ili posjetite našu bazu znanja sa korisnim linkovima

0