Google My Business Profil i lokalni direktoriji-Ključ za veću vidljivost, SEO BiH, Osoba za stolom na računaru radi na sadržaju, Lokalni SEO

SEO BiH | Lokalni sadržaj i ključne riječi

Posted on Posted in Marketing | Oglasite se s nama, SEO Optimizacija | Poboljšanje rangiranja web stranice

SEO BiH | Lokalni sadržaj i ključne riječi

SEO BiH jako je bitan za male biznise koji posluju na podrućju Bosne i Hercegovine a žele se dobro pozicionirati na Googleu i drugim tražilicama putem lokalnog sadržaja i ključnih riječi.

SEO u BiH može se reći tek se razvija, pri čemu mali biznisi sve više spoznaju utjecaj digitalnog marketinga za male biznise na broj posjetitelja kao i povećanje prihoda. Slažete li se?

U ovom članku pišemo o temi koja govori o značaju lokalnog sadržaja i daje primjere ključnih riječi koji snažno djeluju na lokalnu vidljivost malog biznisa na tražilicama.

Stoga krenimo sa uvidima o lokalnom SEO-u!
 


Piše Almir Đuhera
Objavljeno, 11.02.2025.godine


Tabela sadržaja


Svrha slike je predstaviti web dizajnera pred ekranom u radu na projektu, WEB DIZAJN Osnovni pojmovi i alati
WEB DIZAJN Osnovni pojmovi i alati

 

Uvod

Lokalni SEO je ključan za sve biznise koji žele privući kupce iz svog okruženja. Ako imate biznis u Bosni i Hercegovini, optimizacija lokalnog sadržaja i pravilan odabir ključnih riječi pomoći će vam da se istaknete na Google pretragama. U ovom članku otkrivamo kako pisati lokalni sadržaj i kako pronaći ključne riječi koje će vas dovesti do pravih kupaca.

Zašto biste trebali lokalizovati vaš sadržaj?

Sadržaj kojeg napišete bit će vidljiviji ako pišete o lokalnim temama a u kojem se nalaze ključne riječi koje će privući prave posjetitelje koji s vremenom će postati vaši kupci i klijenti. Stoga je lokalni SEO veoma učinovit alat za privlačenje prave publike na vašu web stranicu.

Dakle, u nastavku članka upoznajmo se s ovom vrlo važnom temom izoblasti digitalnog marketinga.

 

Zašto je lokalni sadržaj važan za SEO?

Kvalitetan lokalni sadržaj pomaže vašem biznisu da se rangira na Google-u za pretrage koje uključuju određenu lokaciju. Na primjer, ako vodite restoran u Sarajevu, želite da vas ljudi pronađu kada pretražuju „najbolji restoran u Sarajevu“.

Ako biste zatražili od nas jedan savjet, onda prvi savjet koji bi vam od srca preporučili jeste da prednost date kvaliteti sadržaja u odnosu na kvantitet. Ako je sadržaj kvalitetan, posjetitelji će se duže vrijeme zadržati na vašoj web stranici jer će pronaći sve ili bar većinu odgovora zbog koji su došli na internet a u potrazi za kvalitetnim odgovorima koji ih zanimaju.

Vjerujem da ćete se složiti s nama?!

Zato predlažemo da odvojite vrijeme za SEO BiH, to jest za pisanje kvalitetnog sadržaja kojeg ćete potkrijepiti s argumentima te relevantnim izvorima informacija a koji će e odnositi na region u kojem poslujete, u ovom slučaju na SEO BiH. Iako lokalni marketing U BiH i nije posebno razvijen, vi svojim radom možete doprinijeti da postane kvalitetniji i vidljiviji njegov značaj.


Pišemo za vas sadržaj na blogu, 16 savjeta kako napisati kvalitetan blog
16 savjeta kako napisati kvalitetan blog

 

Kako kreirati kvalitetan lokalni sadržaj?

 

1. Pričajte priče vezane za lokalnu zajednicu

Ljudi vole čitati priče koje se tiču njihovog okruženja. Ako pišete o svom biznisu, uključite priče o lokalnim događajima, običajima i ljudima.

 

2. Koristite lokalne reference i znamenitosti

Ako pišete o turističkim atrakcijama, spomenite lokalne znamenitosti, poput Baščaršije, Starog mosta u Mostaru ili Panonskih jezera u Tuzli.

U naslovima dodajte lokalne reference i znamenitosti. Ako niste sigurni kako napisati SEO optimizovane naslove možete to pročitati u članku “Kako napisati SEO naslov“.

 

3. Intervjui i priče o lokalnim ljudima i biznisima

Razgovarajte s uspješnim lokalnim preduzetnicima, umjetnicima i zanatlijama. Na primjer, možete napisati članak „Najbolji zanatlije u Zenici“ i uključiti ključne riječi poput „ručna izrada u Zenici“.

 

Kako pronaći prave ključne riječi za lokalni SEO?

Alati za istraživanje lokalnih ključnih riječi

  • Google Keyword Planner – Unesite naziv grada i ključnu riječ, npr. “kafići u Sarajevu”
  • Google Autocomplete – Pogledajte šta Google predlaže dok kucate određeni pojam
  • Google My Business Insights – Analizirajte pretrage koje dovode ljude do vaše firme

 


Widgeti - Praktičan vodič za početnike u WordPressu
Widgeti – Praktičan vodič za početnike u WordPressu

 

Primjeri ključnih riječi za lokalni SEO u BiH

Da bismo vam približili značaj ključnih riječi na lokalnom nivou i dali primjer njihove upotrebe u ovom odeljku smo pripremili par primjera koji će jasno dočarati na koji način trebate koristiti vaše ključne riječi u naslovima, prvom paragrafu i drugim mjestima namijenjenim za dodavanje ključnih riječi kako biste poboljšali vidljivost vašeg brenda i sadržaja na Googleu i drugim tražilicama.

Naravno vi ove primjere možete prilagoditi prema svojim potrebama. No bitno je da shvatite principe lokalnog SEO-a i tako će vam odmah biti lakše kreirati i koristiti prave riječi i to na pravim mjstima. Dakle uskladite vaše primjere u odnosu na tržište na kojem poslujete. A SEO BiH će vam pomoći da se istaknete na području Bosne i Hercegovine.

Primjeri ključnih riječi:

  • Najbolji hoteli u Sarajevu
  • Tradicionalna hrana u Mostaru
  • Gdje jesti ćevape u Tuzli
  • Najbolji frizer u Zenici
  • Turističke atrakcije u Banjoj Luci

Kako krenuti s WordPressom: Instalacija i osnovne postavke
Kako krenuti s WordPressom: Instalacija i osnovne postavke

 

Korištenje dugih repnih ključnih riječi (long-tail keywords)

Duge fraze pomažu da ciljate specifične korisnike. Umjesto „restoran u Sarajevu“, možete koristiti “romantični restoran s pogledom na Miljacku”.


Izrada web stranice u WordPressu-Kompletan vodič za početnike, Kako izraditi od nule web stranicu od wampa do šuštanja u rad web stranice
Izrada web stranice u WordPressu-Kompletan vodič za početnike

 

Tehnička SEO optimizacija za lokalni sadržaj

Tehnička SEO optimizacija je vrlo važna karika u pristupu kvalitetnije lokalne pretrage na pretraživačima.

 

1. Optimizacija naslova i meta opisa

Naslov i meta opis trebaju sadržavati ključnu riječ i lokaciju. Na primjer:

  • Naslov: “Najbolji kafići u Sarajevu – Gdje popiti vrhunsku kafu?”
  • Meta opis: “Otkrijte najbolje kafiće u Sarajevu! Saznajte gdje popiti vrhunsku kafu i uživati u jedinstvenoj atmosferi.”

 

2. Upotreba lokalnih ključnih riječi u sadržaju

Ključne riječi rasporedite prirodno kroz tekst – u naslovima, prvom paragrafu i unutar podnaslova. Dakle, optiizacija za lokalno pretraživanje zahtijeva upotrebu ključnih riječi na pravim mjestima a na osnovu kojih posjetitelji traže ono što žele pronaći.

Stoga korištenje lokalnih ključnih riječi u naslovima, prvom paragravu, u sadržaju zasigurno će pomoći da postanete vidljiviji posjetiteljima kako na tražilicama tako i u vašem sadržaju vaši proizvodi ili usluge.

Važna napomena: Ne pretjerujte sa upotrebom ključnih riječi jer ničega u životu ne treba previše tretirati na jednom mjestu pa tako ni u pisanju. Ipak budite uvjereni da lokalni SEO BiH može značajno poboljšati vidljivost vaše web stranice na lokalnim pretragama u Googleu a koje se odnose na Bosnu i Hercegovinu.

 

3. Struktura URL-a i interna povezanost

Pravilna struktura URL-a pomaže SEO-u:
www.mojabiznis.ba/turizam/najbolji-hoteli-sarajevo

Također, povežite članke unutar svog sajta – ako pišete o restoranima u Tuzli, dodajte link na članak o noćnom životu u Tuzli.


,laptop i mobitel na stolu su uređajima na kojima radi WordPress, Kako dodati stranicu u glavni meni u WordPressu
Kako dodati stranicu u glavni meni u WordPressu

 

Zaključak

Lokalni SEO nije samo priča o ključnim riječima – radi se o stvaranju relevantnog sadržaja koji će pomoći lokalnoj zajednici i privući potencijalne klijente. Pravilnim istraživanjem ključnih riječi i optimizacijom sadržaja, vaš biznis može biti bolje rangiran i vidljiviji na lokalnim pretragama.

Dakle, za uspješnu optimizaciju lokalne pretrage je bitno da koristite sve slagalice koji kreiranju vrhunsku lokalnu SEO optimizaciju.

Budimo iskreni, lokalni SEO nije igra koju igrate 5 minuta i završite je. Lokalni SEO je maraton, dugotrajna utrka koja daje stabilne i dugoročne rezultate koji s vremenom postaju sve vidljiviji. Stoga ako imate biznis u Bosni i Hercegovini onda upotrijebite lokalni sadržaj i ključne riječi kako biste postigli više u SEO BiH optimizaciji vaše web stranice

 


Šta nam donosi umjetna inteligencija: Uspon ili pad društva
Umjetna inteligencija: Uspon ili pad društva

 

Istraži po kategoriji

U ovoj kategoriji upoznajte se sa savjetima i trikovima koji pospješuju rad malih biznisa. Nastojali smo obuhvatiti svve teme koje pridonose uspješnom radu malih biznisa, od mentorstva, upoznavanja novih vještina, kreiranja strategija i planoa i drugih tema.

Naravno ako uvidite da smo neku temu preskočili a vi biste voljeli da pišemo na tu temu slobodno nam poašljite vaš prijedlog teme koji ćemo s zadovoljstvom prihvatiti te napisati članak na tu temu.


 

Često postavljena pitanja (FAQs)

+
Šta je lokalni SEO?
Lokalni SEO je optimizacija vaše web stranice kroz tehničku i optimizaciju sadržaja kako bi se povećala vidljivost u rezultatima lokalne pretrage.

+
Da li biste trebali lokalizovati vaš sadržaj?
Da, preporučujemo da lokalizujete vaš sadržaj kroz kreiranje lokalnog sadržaja i uporebom lokalnih pravih ključnh riječi jer će povećati vidljivost na lokalnim pretragama..

+
Kako kreirati kvalitetan lokalni sadržaj?
Kvalitetan lokalni sadržaj možete napisati ako pišete o lokalnim temama, referencama te znamenitostima uz upotrebu ključnih rječi na pravim mjestima.

+
Kako pronaći prave ključne riječi za lokalni SEO?
Prave ključne riječi možete odabrati po intuitivnom osjećaju ali ih možete pronaći i kroz upotrebu alata koji se bave statistikom na temu upotebe na tražilicama te statističkom obradom ključnih riječi.

+
Da li postoje besplatni alati za pronalaženje ključnih riječi?
Da, postoje alati koji imaju besplatne planove. No imajte u vidu da postoje i plaćeni planovi koji daju više uvida ako su vam baš neophodni. Iskustvo kaže da za male biznise na početku rada su dovoljni i besplatni planovi.

 

Preporučujemo


16 veoma zanimljivih činjenica sa interneta
16 veoma zanimljivih činjenica sa interneta

0