Stock photo: Blog story about sale! Ipak ovo je priča o rasprodaji i o nama samima. Neki dan sam sasvim slučajno došao u jedan grad gdje sam morao kupiti sebi neko osvježenje. Znate, svi mi kada smo žedni obično letimo po gaziranim napitcima, ali ja ovaj put izabrao sam negazirani na kome piše 100 % PRIRODAN. To mi je u posljednje vrijeme uobičajena praksa. Napraviti prirodan sok kod kuće ili kada sam vani onda nastojim uzeti onaj koji bar na etiketi ima naziv da je prirodan.
Stock photo: Blog story about sale
stock-photo-sale-just-today-concept-726305269
Ipak sam radio dugo u trgovini pa me „stare navike“ vuku da muzevirim. Čak i uslugu prodavača zapazim. Dakako, kao što i fotografski zapamtim povoljne cijene, tako me „stari trgovački nos“ vuče da pregledam i robu odakle dolazi, i koje proizvođač. Ne zaboravim i rok upotrebe pogledati, itd. Naravno da to smeta trgovcima jer Mi na Balkanu, imam osjećaj kupca tretiramo samo kao nekoga ko mora doći tu u prodavnicu ili shoping kako bi potrošio velike pare i što brže napustio dati objekat.
Nažalost, bude u trgovini svakojakih problema. A i sami znate da nema posla koji je imun na probleme i iskušenja, nije li tako?! Naravno, svjestan sam da ni svi kupci nisu idealni, i da znaju trgovcima napraviti more problema pa čak izazvati i suze na oči.
No ipak, mišljenja sam da ne treba sad pljuvati po svim trgovcima, jer u trgovačkom žitu ima kukolja koji znaju ne uslužni biti. No isto tako, niti po kupcima koji ne ostavljaju velike pare zato što postoji tamo neki kukolj spreman da napravi problem. Dakle, po mom mišljenju, u životu je sve podređeno balansu, zar ne?! Tome me naučilo moje bavljenje alternativom.
Čak i naše zdravlje, jer ako energetski bude u disbalansu eto zdravstvenih problema. A vjerujte trgovački posao zna biti jako stresan. No taj stres može se umanjiti ako glava kuće zna unijeti optimizam, mir i nadu u bolje sutra kod vlastitog osoblja. Naravno, mirnu glavu i rječiti um trebao bi imati svaki dobar trgovac, no to nije sad tema. O tome ćemo, mi razgovarati neki drugi put u blogu namijenjenom baš toj populaciji. No sad samo jedno opažanje želio bih istaći.
Stock photo: Blog story about sale
Zašto pojedini vlasnici ne spuste cijene kada napišu da je rasprodaja u tijeku? Cijene ostave iste kao što su bile prekjučer, jučer, danas, sutra. -Da li zaista „Gazde“ smatraju i misle da su kupci glupi? Vjerujte, ponekad me to ponašanje totalno iznenadi jer nekom „strancu“ iz tamo nekog grada iz bližeg susjedstva, ili strancu iz druge države, možda i možete prodati tu priču. Ali šta biva kada takav odnos pokušate prodati nekom domaćem kupcu koji zna kakve cijene su jučer kod vas bile?! Da li ćete takvim odnosom izgubiti povjerenje kupaca a time i mušterije?
No, po mom skromnom mišljenju, proisteklom iz osobnog rada u trgovačkoj branši, gradnja povjerenja između kupca i brenda kompanije (trgovine) je osnov dugogodišnjeg uspješnog rada neke kompanije (trgovine). Trgovci su u toj trgovačkoj igri glavni joker i glavna karika. Zaista imati u timu uslužnog trgovca kao i povjerenje koje on izgradi prema kupcima vrijede milione dolara. On svojom pojavom i stavom doprinosi dobrim prihodima. Nije sve u proizvodu od nekog dobavljača pa ma koliko proizvod bio prirodan ili perfektan.
Neću ulaziti u dublju analizu, već ću samo ukratko reći da mi u trgovačkoj branši trebamo biti svjesni povoljnog ili nepovoljnog utjecaja koji proizilazi iz eventualno dobrog ili možda slabašnog menadžmenta i njegovih poslovnih odluka. Svakako da uspjeh zavisi i od poslovnih politika firme, i cijena, i odlične ili slabe usluga. Pa i od higijene objekta, i lokacije objekta, unutrašnjeg rasporeda stalaža i proizvoda na njima. Pa čak i osvjetljenja objekta, kao i ugođaja koji sam objekat nudi. Znači zaista ima mnogo faktora koji utječu na uspjeh neke firme.
Stock photo: Blog story about sale
No, po mom mišljenju, u trgovini imaju dvije glave ključne, jako bitne. A to su: Oni pravi vlasnici objekta koji svojom poslovnom politikom koju grade kroz svoj niz karakternih osobina ruše ili podižu kompaniju. A druga glava su trgovci kao uposlenici koji svojim karakterom mogu uništiti ili izdići ugled firme na viši nivo. Jako bitno je napraviti povjerenje između tih nazovimo ih „trgovačkih glava“.
E sad, gdje nastane spoj ako piše „rasprodaja“ a cijene ostanu iste to treba onda pitati te dvije glave kako bi se nepravilnost otklonila, zar ne?! Ili možda čak zvati inspekciju, hahahhahaha. No na inspekciju, dragi prijatelji i ne pomišljajte. Zašto? Pa zato jer od njih trgovci se naježe i digne im se kosa na glavi. A vama bi samima prisjeo poziv inspekciji. Dakle, ipak se sve može u miru i dogovoru sa glavama trgovačke kuće eventualni problem riješiti na obostranu korist, nije li tako?!
Stock photo: Blog story about sale
Dragi moji prijatelji, ostajte mi u zdravlju, veseli i sretni! I pazite gdje trošite vaš novac koji ste sa mukom zaradili. A ja sad odoh da vidim imali u mom gradu kakva rasprodaja i da uživam u kupljenim proizvodima. U kupljenoj hrani treba uživati i sa slašću je jesti, zar ne?! Svako dobro želim vam do sljedećeg bloga, pa se čujemo opet u nekoj novoj temi dana. Uprkos svemu, usudite se doživjeti Black Friday i čari dobre rasprodaje. Lijep pozdrav!
Trgovcima želim dobru rasprodaju a kupcima povoljne cijene i dobar užitak, jer uskoro nam dolaze razni praznici a sa njima i moguće rasprodaje. SRETNO!
Black Friday –Sale-just-today concept
Autor fotografije bloga sam ja, koja je objavljena na sljedećem linku. Pa ko želi za razne trgovačke rasprodaje može je povoljno kupiti. Hvala na povjerenju!
Posjetite link: https://www.shutterstock.com/image-photo/sale-just-today-concept-726305269?src=QpEvga-a7wypw2qJGRPDbw-1-18