3 principa za izradu odlične posjetnice, banera, pozadine ili oglasa

3 principa za izradu odlične posjetnice, banera, pozadine ili oglasa

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više

3 principa za izradu odlične posjetnice, banera, pozadine ili oglasa

3 principa za izradu odlične posjetnice, banera, pozadine ili oglasa su tu. Pitate se, kako izraditi savršenu posjetnicu, baner, pozadinu ili oglas a koja će vam donijeti profit? Da se razumijemo, i da razbijemo usađeni mit – Savršena  posjetnica, baner, pozadina ili oglas ne postoje. No postoje načini i principi, kao i softverski alati poput Gimpa (ovdje možete preuzeti besplatno), Picase, Inscape-a a koji pomažu da uradite odlične projekte koji će zadovoljiti ukuse vaših klijenata.

Naravno postoji još bezbroj free alata poput Cardworks-a (jednostavan za upotrebu i izradu vizitki) koji pomažu pri izradi ali i sotvera poput Adobe Photoshop-a, koje treba platiti kako biste imali njihove pune karakteristike.

Ovo je moj prvi download na Shuterstocku! Fotografiju možete pogledati ovdje

Principi izrade

Dakle, kod izrade bilo kojeg projekta, ja osobno se pridržavam tri principa po meni vrlo važna. Recimo, pri izradi vizit karti gledam da je konačna verzija vizit karte što jednostavnije urađena, sa što manje detalja uz jedan predmetni fokus. Drugi princip po meni vrlo važan je izbor boja  za posjetnicu. I treći princip jeste, jasna poruka koju klijent želi prenijeti do krajnjeg korisnika. A sva tri principa usklađujem prvo sa karakterom klijenta. Naravno koje ide uz neka dodatna pitanja kao što su… Da li je osobna ili poslovna posjetnica? Šta on želi prenijeti svojom posjetnicom? Kakve boje koristi njegovo preduzeće ili kakve boje klijent volio bih imati na posjetnici ako je u pitanju osobni brending…? Sve te informacije dobivene od klijenta mogu olakšati izradu posjetnice a koja bi u konačnici zadovoljila najviše krajnjeg korisnika.

Ne zaboravite ova 3 principa za izradu odlične posjetnice, banera, pozadine ili oglasa

  1. Jednostavnost
  2. Izbor boja
  3. Jasna poruka koja se želi prenijeti do krajnjeg korisnika

 

Jednostavnost!

Najvažniji princip, po mom mišljenju, pri pokretanju i ostvarivanju bilo kog projekta jeste, princip jednostavnosti. Tim stavom se vodim pri izradi malih posjetnica, banera, pozadina i oglasa. Jednostavnost se ogleda u jednostavnosti glavne poruke, skladu odabranih boja i adekvatnom odabiru simbola koji simbolički predstavljaju određenu temu, kao i obaveznim pozivom na željenu akciju.

Izbor boja!

Izbor boja mi se čini jako važnim pri kreiranju malih posjetnica, banera, pozadina i oglasa. Zašto? Pa svakom bojom možete istači na poseban način ono što želite jer u psihološkom smislu predstavljaju određene ljudske aktivnosti. Na primjer, crvenom bojom možemo istaći proaktivnost našeg klijenta, njegovu strast, snažnu energiju njegove kompanije,… Dok plavom bojom želim više istaći potrebu za uzajamnom komunikacijom. Ljubičastom bojom se može istaći mističnost ako su recimo poslovi poput meditacije, astrologije, tai chi… A zelenu boju koristim kada želim istaći potrebu za osobnim mirom, skladom u prirodi, harmonijom sa okolinom, relaksaciju klijenata, te kod poslova kao što su: Masaža, Ordinacije alternativne medicine, Liječilišta-Oaze mira, Banje,…

Jasna poruka koja se želi prenijeti do krajnjeg korisnika!

Najvažnija stvar u cjelokupnom procesu je jasna poruka prenešena do krajnjeg korisnika, jer ona donosi poslovni rezultat poduzetniku koji biznis kartom žele predstaviti se klijentu. Vjerodostojna i autentična poruka izaziva adekvatnu akciju potrošača koji žele nešto kupiti, ili podstiče odluku na akciju web posjetilaca našeg sajta, zar ne?!  Dvije do tri kratke i jasne riječi koje zrače pozitivno doprinose bržoj odluci potencijalnih klijenata od kojih zavisi naš poslovnih uspjeh, zar ne?! Zato uvijek budite pozitivni s porukama i dovoljno jasni a uz dobar marketinški plan dobar rezultat neće izostati, nije li tako?!

 

Ne zaboravite ova 3 principa za izradu odlične posjetnice, banera, pozadine ili oglasa prilikom izrade vaših projekata. Rezultat će sasvim sigurno doći s vremenom, uz uloženi trud i obavezno strpljenje koje morate imati.

Pogledajte projekat “Kako obraditi fotografiju: -Bijela ruža na crnoj podlozi?!” na ovom linku a moj portofolio na Shutterstocku ovdje

0