Konkretna djela | Osnov Strategije Razvoja Malih Biznisa
Konkretna djela kao temeljni osnov strategije razvoja malih biznisa su nastavak lekcije o slušanju. Ako ste pažljivo kroz metriku određenog alata za praćenje statistike osluškivali vaše tržište i klijente onda ćete lako prijeći na stvaranje konkretnih dijela i sagledavanja pravih prilika, kao i uočavanje eventualnih rizika u poslovanju vašeg malog biznisa.
Piše: Almir Đuhera
Prioritetne aktivnosti po mom mišljenju su zaista nastavak slušanja tržišta i klijenata. Zašto? Zato što na osnovu mjerljivih podataka možete stvoriti okvir za poboljšanje vašeg brenda.
Također ćete biti spremni da kroz konkretna djela idete putem koji vodi do povećanja prihoda. Ili da stvorite bolju komunikaciju sa vašom ciljnom publikom.
Prioritetne aktivnosti u smislu poslovnog razvoja na društvenim mrežama za male biznise nakon slušanja zasigurno su kao voda koja daje snagu cvijeću da raste.
Konkretna Djela Osnov Strategije Razvoja Malih Biznisa
Dopustite mi da ovdje nabrojim par osnovnih aktivnosti koje život daju malom biznisu u virtuelnom poslovnom svijetu:
- Jasno definiranje prioritetnih koraka
- Određivanje pogonske platforme
- Identifikovanje potrebnih resursa
- Nemojte zaboraviti umanjiti rizike
- Nemojte zaboraviti iskoristiti prilike na koje vas je uputila analitika
- Postavite konkretan offline link ka aktivnostima malog biznisa
- Konkretno i Ciljano djelujte na tržištu i prema klijentima
Ovo su samo osnovne prioritetne aktivnosti te Konkretna djela kao osnov strategije razvoja malih biznisa o kojima ćemo detaljnije razgovarati u nekom od sljedećih članaka na teme o malom biznisu.
Sama djela, konkretno i ciljano djelovanje vode se kroz kampanje na društvenim medijima
Sama djela, konkretno i ciljano djelovanje vode se kroz kampanje na društvenim medijima uz poštivanje pravila određene društvene mreže.
Naravno kad imate jasno definirane korake vi znate kuda i kako da krenete na društvenim mrežama kao dijelom virtualnih medija.
Uz to odmah slijede resursi koji su vam potrebni poput određenog budžeta, marketinškog plana po kojem ćete raditi i sprovoditi ciljeve iz Strategije, itd. Kroz samo slušanje publike koju ciljate poput: NVO-a , investitora, klijenata, penzionera, radnika vi ćete biti u prilici da spoznate i rizike odnosno prilike koje vam oblast i ciljna grupa u niši nude kao potencijal za razvoj vašeg biznisa.
Slikovito rečeno, možete supruzi hiljadu puta reći volim te ali ako nema djela poštovanja, pažnje i povjerenja odnos se hladi. Slažete li se?
Tako je i u poslovnom smislu jer pažnja, povjerenje i poštovanje su čvrsta nit uspjeha i dobrog odnosa klijenata i malog biznisa u vašem slučaju.
Obratite nam se s punim povjerenjem da napišemo promotivni članak o vama na našem websajtu i da vašu promotivnu aktivnost dignemo na viši nivo.- Dobrodošli!
Neka Vaš Malih Biznis Zablista. -Sretno
Preporučujemo