Kako uplaniti objekat: Potrebna dokumentacija za uplanjenje objekata
Kako uplaniti objekat: Potrebna dokumentacija za uplanjenje građevinskih objekata neophodna je kako bi se mogli obraditi zahtjevi stranaka na uredan način. Uz dostavljenu svu neophodnu dokumentaciju kako od strane stranaka ali i službe koja određene dokumente pribavlja po službenoj dužnosti zasigurno da će predmet ići onako kako treba po Zakonu. Dakako, da u tom procesu bude i grešaka ali ovaj put nećemo o njima već govorimo o potrebnim dokumentima kako bi se proces uplanjenja objekata završio na Zakonom predviđen način.
MOŽDA VAS ZANIMA
Stoga kao primjer navodimo proces u kantonu Sarajevo, općina Centar gdje su za uplanjenje građevinskog objekta potrebna sljedeća dokumentacija:
Dokumentacija:
Potrebna dokumentacija koju dostavlja stranka:
1. Zemljišno knjižni izvadak
2. Uplatnica (banka/pošta uplata)
Potrebna dokumentacija koju Služba dostavlja po službenoj dužnosti:
3. Kopija katastarskog plana
4. Pravosnažna urbanistička suglasnost
5. Lokacija objekta ili izvod iz regulacionog plana
6. Upotrebna dozvola sa izvještajem o tehničkom prijemu objekta
Rok za rješavanje urednog predmeta (sa potpunom dokumentacijom) je 30 dana
U prilogu je fotografija -Zahtjev za uplanjenje građevinskog objekta u Kantonu Sarajevo, Općina Centar na kome imate predočene sve potrebne informacije koje su vam kao stranci neophodne.
Izvor informacija: centar.ba
Nadamo se da smo vam ovim člankom “Kako uplaniti objekat: Potrebna dokumentacija za uplanjenje građevinskih objekata”, pomogli da dođete do potrebnih informacija. Ako ste zadovoljni podijelite ga sa drugima kako bi i oni dobili potrebne informacije. Hvala na dijeljenju članka!
Možda vas zanimaju i resursi poput “Kako krenuti od nule i stvoriti uspješan mali biznis” ili Kako i gdje registrovati online posao a da ne morate posjedovati fizički objekat.
Aktuelno! Čita se >>> “Kako krenuti s WordPressom: Instalacija i osnovne postavke”
PREPORUČUJEMO
0