Kako Krenuti od Nule i Stvoriti Uspješan Mali Biznis

Kako Krenuti od Nule i Stvoriti Uspješan Mali Biznis

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Marketing | Oglasite se s nama

Kako Krenuti od Nule i Stvoriti Uspješan Mali Biznis

Kako Krenuti od Nule i Stvoriti Uspješan Mali Biznis istražili smo za vas i predstavljamo vam temeljne principe koji će omogućiti uspješan rad vašeg malog biznisa. Za razliku od nekih prošlih vremena kada je stabilnost tržišta bila mnogo veća sadašnji vlasnici malih biznisa i sami biznisi moraju snažno biti prilagodljivi na kretanja na tržištu u oblasti kojom se bave.

Dodajmo da na današnjem vremenu kretanja na tržištu moraju se svakodnevno pratiti kada je protok informacija vrlo brz a svaka informacija od vitalnog značaja je za uspješan rad. Nakon iznesene ove dvije vrlo bitne činjenice o potrebnoj sposobnosti prilagodbe vlasnika i samih biznisa i važnosti kvalitetne informacije, krenimo sa upoznavanjem osnovnih koraka Kako Krenuti od Nule i Stvoriti Uspješan Mali Biznis.

Piše: Almir Đuhera

  1. Ideja i Istraživanje tržišta

Ideja i Istraživanje tržišta su najčešće zanemarena tema kod mnogih osoba koje su željne da pokrenu vlastiti biznis i da zaigraju poslovni utakmicu na pravi način. Vrlo često se dešava da potencijalno kvalitetna poslovna ideja ne krene u dobrom pravcu jer nije dovoljno istražena na terenu na kojem bi trebala da funkcioniše.

Tako da mnogi vlasnici malih biznisa krenu igrati utakmicu po osjećaju. Složit ćemo se da osjećaj i intuiciju zaista jesu dobra stvar, ali umanjenje rizika kroz istraživanje tržišta je nešto sasvim drugo.

Samo istraživanje dat će vam odgovore na mnoga pitanja. Potencijalno može reći da ideja nije dobra za teren na koji biste htjeli implementirati je što bi vas spasilo bespotrebnog ulaganja, troškova pa ako hoćete i gubljenja živaca.

Dakle, svaki poslovni korak počinje sa idejom. U tom pogledu kroz istraživanje tržišta razmislite o vlastitim interesima i stajalištima, stručnosti ali tržišnim potrebama. Posmatrajte ciljanu publiku i upoznajte je.

Konkurenciju posmatrajte kroz prizmu ispitivanja koliko je ima, kako radi i po čemu se možete razlikovati od istih, itd. Ispitajte da li zaista na tom području ima potražnje za vašim proizvodom ili uslugom. Sva ta propitkivanja mogu vas uputiti na pravi poslovni put ali i uštedjeti vrijeme i novac.

Primjer: Kako krenuti od nule i stvoriti uspješan mali biznis

Želite otvoriti slastičarnu? –Onda istražite koliko već slastičarnih ima na tom području? Upoznajte kakvu i koju  usluge i proizvode daju i njihov položaj? Pregledajte cijene koje su istakli i radno vrijeme, itd? Nakon toga razmislite na koji način možete biti drugačiji i zbog čega bi kupci došli upravo vama. Šta im vi drugačije možete ponuditi, možda niže cijene i bogatiju ponudu, kvalitetnije proizvode i bržu dostavu, itd ?!

  1. Poslovni plan

Poslovni plan je vaša mapa puta do ostrva sa blagom. Onaj korak koji će vaš poslovni brod upraviti u pravom pravcu i ka željenoj luci. Ako se pitate zašto? Evo odgovora: – Kroz poslovni plan ćete definirati svoje ciljeve i ciljnu publiku, i razraditi tržišnu strategiju i bit će vam jasniji troškovi. Sastavit ćete marketing plan koji je vrlo bitan u ovim digitalnim vremenima kada je online prisutnost vrlo važna, itd.

  1. Finansiranje poslovnog koraka

Identificiranje izvora finansiranja je najteži korak za učiniti pri pokretanju i stvaranju uspješnog malog biznisa. Stoga da navedemo par mogućih izvora:

  • Osobna ušteđevina
  • Krediti od obitelji
  • Bankarski krediti
  • Zajmovi za male biznise
  • Besplatni grantovi za male biznise
  • Traženje investitora
  • Krediti od prijatelja (Ova opcija stoji ali je ne bi preporučio jer s nastankom moguće krize gube se i prijatelji)

 

  1. Registracija i Pravna struktura

Registracija malog biznisa zavisi od mnogo faktora o kojima treba voditi računa. Dakako, treba se dobro informisati o mogučim načinima registracije kako bi se izbjegle zamke u koje se poslije može upasti. Registracija i Pravna struktura nisu u svim zemljama iste stoga je dobro pregledati potrebne Zakone, pravila i ostale informacije koje vam mogu pomoći da donesete kvalitetnu odluku o registraciji i pravnoj strukturi. Naveo bih ovdje jednu zanimljivost a to je da po statistikama Eurostata, Njemačka i Engleska imaju veći broj registriranih malih biznisa u usporedbi s Amerikom.

  1. Online Prisutnost je ključ

Online Prisutnost je ključ koji otvara vrata ka stvaranju uspješnog malog biznisa. Jednostavnije rečeno, ako nemate web stanicu onda kao da ne postojite kao poslovni igrač na dinamičnoj tržišnoj utakmici.

Atraktivna web stranica usklađena sa vašim potrebama daje čitav pregled vašeg malog biznisa na uvid klijentima i kupcima jer sadrži i informacije o biznisu, proizvode i usluge ali i daje mogućnost promocije na raznim društvenim medijima.

Što opet daje mogućnost transparentnog i direktnog komuniciranja sa klijentima. Online prisutnost će vaše poslovne korake dodatno osnažiti imajte to na umu kad dođete u situaciju da razmišljate, treba li vaš mali biznis web stranicu ili ne.

  1. Marketing i Vidljivost

Dobar Marketing plan će vas učiniti vidljivijim u poslovnom okruženju. Sem tradicionalni marketinških sredstava ne zaboravite i na digitalni marketing. U smislu digitalnog marketinga imate bezbroj opcija ali navest ću par: Google i Facebook oglašavanje, Linkedin, Twitter, email marketing, itd.

Prema podacima Content Marketing Instituta, mali biznisi koji koriste digitalni marketing ostvaruju 3.3 puta više prilika za generisanje potencijalnih klijenata.  Ova informacija je dovoljan primjer da se naglasi važnost digitalnog marketinga za mali biznis.

  1. Kvalitet i Korisničko iskustvo

Kvalitet i Korisničko iskustvo su temelj svih temelja. Kvalitet i Korisničko iskustvo koje ponudite klijentu i kupcu u prvi mah zasigurno ostavlja dubok trag na odluku o kupnji.

Dakle, ako niste dosljedni i fokusirani u davanju dobre kvalitete i odličnog korisničkog iskustva klijentima i kupcima proizvoda i usluga, bojim se da onda vaš poslovni brod kojim plovite trenutno ima veliku rupu koju ćete teško ili nikako zakrpati. Vjerujte takav propust će vas mnogo koštati.

Da zaključimo Krenuti od nule i stvoriti uspješan mali biznis:

Krenuti od nule i stvoriti uspješan mali biznis jeste jedan veliki izazov koji vam može donijeti potpunu ispunjenost kao osobe ili ogromno razočarenje. Šta će vam donijeti to uveliko zavisi od vašeg karaktera i samog ponašanja. Dakle, uz predanost, strateško planiranje i izniman trud šanse za uspjeh vašeg malog biznisa su dobre.

U ovom vodiču Kako Krenuti od Nule i Stvoriti Uspješan Mali Biznis istaknuti su potrebni koraci koje možete poduzeti kako bi vaš poslovni brod malog biznisa plovio mirnim i sigurnim lukama. Vjerujemo da ćete uz vašu viziju i odgovarajuće strategije uspjeti u stvaranju uspješnog biznisa.

Ako su vam ove informacije bile korisne i članak vam se svidio molimo, podijelite ga sa drugima. Hvala unaprijed.

Neka vaš Mali Biznis Zablista!

Sretno!