„Čovjek treba da sasluša i drugu stranu, a ne da polazi od pretpostavke da je uvijek u pravu“, slažete li se?! Kada odete drugom doktoru po mišljenje, i onom prethodnom saopštite drugo mišljenje, on vas prostrijeli očima punim mržnje, ljutnine i bijesa. -Jer ko si ti (pacijent samo) da mi se miješaš u posao i sumnjaš u mene, on očima svojim kaže?! Ista stvar desi se i kada imate problem sa automobilom, pa odete drugom majstoru po mišljenje. -Nijednom od automehaničara ne bude po čeifu što ste to uradili, zar ne?! Slična stvar se dešava i kod sijaset drugih sličnih situacija, zar ne?!
Problem je bio u meni: „Čovjek treba da sasluša i drugu stranu, a ne da…
Dakle, evo jedan konkretan osobni primjer. Zbog kvara na autu odem po mišljenje i savjet trojici majstora za automobile. -Jer mi automobil vergla ali neće da upali. Nakon pregleda automobila sve se svelo na: možda je ovo ili ono. A auto i dalje vergla ali ne pali.
Iskreno rečeno, ni malo mi nije bilo ugodno tražiti njihova mišljenja. Helem sve su to iskusni automehaničari i sumnjati u njih bilo bi smiješno, zar ne? A isto tako cijenim te ljude i njihov posao jer ljudi rade naporno. A uz to, sasvim siguran bio sam da će se ljutnuti, jer znam da ni njima neće biti svejedno kada kažem da sam bio kod drugog automehaničara. I zaista sva trojica su se ljutnula, posmatrao sam baš izraze njihovog lica. Ako ste se našli u ovakvoj situaciji, onda možete zamisliti kako mi je nelagodno u tim momentima bilo.
Dakle, svi majstori se slože da je sve sa automobilom u redu. Instrumenti njihovi tako kažu. I tako prolazi vrijeme, meni teče registracija, auto stoji. A ja ibretim se i ibretim. Šta da učinim više i kome da se obratim za pomoć? Helem, nakon šest mjeseci tapkanja u mjestu, taj isti automobil proradi mi kod vlastite kuće zahvaljujući mom mlađem bratu koji ustanovi kvar i otkloni ga. Dakle, da li smo uvijek baš u pravu?
„Čovjek treba da sasluša i drugu stranu, a ne da polazi od pretpostavke da je uvijek u pravu“, slažete li se?! Da sumiram na kraju, moj brat otpočetka bio je u pravu! -Nije kvaka bila u codu ključa, niti alternatoru, niti u signalnim lampicama kod volana što pokazuju u čemu je problem. -Problem je bio u meni, jer nisam htio da čujem bratov prijedlog kako da problem riješimo na vrijeme.