Digitalni marketing i Paretovo pravilo

Digitalni marketing i Paretovo pravilo

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Marketing | Oglasite se s nama

Digitalni marketing i Paretovo pravilo

Digitalni marketing i Paretovo pravilo na izgled su nepovezani za vas trenutno. -Zar ne? No svako pravilo ima svoju svrhu, kao što je to na primjer u vožnji automobila na cesti. Ne stoji džaba znak zabrane preticanja i upozorenja u opasnoj krivini, zar ne?!

Piše: Almir Đuhera – Mirić

E pa tako isto Paretovo pravilo ima svoju svrhu i upozorava vas. Zato ako zaista želite uspjeti u svijetu digitalnog marketinga, u poslovanju vaše kompanije, ili čak općenito u životu onda prvo što trebate naučiti jeste Paretovo pravilo.

Vjerovatno se sada pitate zašto je ono toliko važno. Čitajte dalje, i vjerujem da ću vas približiti Paretovom pravilu. I da ćete ga nakon ovog teksta usvojiti jer će vam ono uštedjeti novac, ali i još važnije poštedjet će vas dodatne nervoze i stresa. Pa krenimo dalje.

Zašto je Paretovo pravilo važno?

Da li znate da se 80% globalne trgovine odvija između 20% ljudi?! Da li biste voljeli biti među ti 20% ljudi? Da li znate da dva od vaših deset proizvoda donose vam 80% profita?!-Saznajte koji su to proizvodi i uštedjet ćete vrijeme ali i novac. Da li ste svjesni da 80% vaših prihoda donosi uzorak od 20% vaših kupaca? Ako ste svjesni toga i važnosti tih kupaca, onda ćete se mnogo više posvetiti tim sjajnim dijamantima kroz nagradne igre, dodatne bonuse, popuste, itd.

Nakon što ste se pobliže upoznali sa Paretovim pravilom, da li biste se i dalje nervirali što vam neka reklamna poruka ne prolazi kod kupaca. Sad već znate da dvije od vaših deset promotivnih kampanja donosi 80 %prihoda.

Zašto biste se onda nervirali što neka kampanja, reklama ili proizvod trenutno ne prolazi. Dakle, vjerujem da sada postajete svjesni važnosti Paretovog pravila.

Otkrijte više sadržaja

Digitalni marketing i Paretovo pravilo

Hajde da sad Paretovo pravilo prenesemo na teren marketinga na internetu. Kvalitetan sadržaj je temelj marketinga na internetu. Slažete li se? Uzmimo za primjer da ste upravitelj sadržaja u nekoj kompaniji onda ćete statistički na primjer, kroz Google statistiku zapaziti da dva članka od deset ima vrhunskih kvalitet što se očituje kroz mnogo veću posjetu, reakciju posjetitelja, komentare, impresije, itd. Imajte u vidu da čak i 20 % troškova pri projektima donosi 80% zarade.

Da li ćete sada usvojiti Paretovo pravilo kada znate da malo od onoga što radimo daje stvarno dobre rezultate? Da li ste sada svjesni da Paretovo pravilo može povećati djelotvornost vaše kompanije i čak smanjiti troškove. Paretovo nam pravilo govori da uz malo promišljenog napora mogu se postići veliki rezultati. Dakle, da li sam vam približio Paretovo pravilo? Ako sam uspio zaista sam sretan. Slažete li se da ako ništa zbog smanjenja nervoze i stresa potrebno je usvojiti ovo pravilo. Zar ne?

Želite li imati vlastitu prezentacijsku web stranicu kontaktirajte prijatelje s altaj.ba

MOŽDA VAS ZANIMA

 

PREPORUČUJEMO

0