Ljudski Resursi 3 Ključa Faktora za Razvoj Malih Biznisa

Ljudski Resursi: 3 Ključna Faktora za Razvoj Malih Biznisa

Posted on Posted in Autorski članci | Inspirativne priče i više, Marketing | Oglasite se s nama

Ljudski Resursi: 3 Ključna Faktora za Razvoj Malih Biznisa

Ljudski Resursi: 3 Ključna Faktora za Razvoj Malih Biznisa kod odabira suradnika ili radnika za vaš mali biznis na koja mnogi vlasnici malih biznisa ne obraćaju pažnju su od vitalnog značaja za prosperitet u početku vašeg poslovanja.

Dakako, timski na planu uspjeha rade znanje, izvrstan proizvod ili usluga i ljudski resursi. Dakle, u ovom članku obratiti ćemo pozornost na ljudske resurse i 3 Ključna Faktora  za Razvoj Malih Biznisa u tom smislu

Piše: Almir Đuhera

Ljudski Resursi

Velike kompanije imaju odjele za odabir ljudskog resursa i njihovih potencijala sa kojima želi postići određene poslovne rezultate, jeli tako?!  Mali biznisi na početku nemaju takve timove i vrlo često se dešava da kod odabira potrebnog ljudskog resursa se napravi previd ili greška koja košta puno u negativnom smislu i ima negativan odraz na poslovni učinak malog biznisa.

Suradnike za mali biznis obično bira sam vlasnik na preporuku nekoga. Ponekad to čini kroz objavu lokalnog oglasa na radiju ili televiziji o potrebi za radnicima/ suradnicima, itd.

I dakako, kada je vlasnik opterećen i nosi teret na leđima sa svim potrebnim  administrativnim radnjama koje treba da isprati, poslovnim zadacima koje treba da obavi, marketinškim radnjama koje treba da odradi, onda ljudski resurs dođe samo kao usputna stanica u prolazu na nekom putu, u ovom slučaju poslovnom početku.

Ljudski Resursi: 3 Ključna Faktora za Razvoj Malih Biznisa kod odabira suradnika

Vještine:

Vještine i formalno znanje su sasvim dva različita svijeta. Hoćete primjer, pa evo ga na ličnom osnovu. Završio sam formalno za elektroenergetičara. Ali uživam u pisanju blogova za svoje web mjesto na teme malog biznisa, grafičkog dizajna i marketinga. MOJA OBITELJ CIJELI ŽIVOT JE UZ MALI BIZNIS. Što me opet dovelo u susret sa bogatim iskustvom kojeg sam sa vremenom stekao. Kroz vještinu sagledavanja stvari i ljubav prema pisanju napravio sam websajt za zajednicu sa kojom dijelim ista ili slična iskustva i teme koje nas zanimaju.

Iskreno govoreći, moje mišljenje je da vam živo iskustvo donosi neprocjenjivo znanje i vještine. Možete završiti ekonomski fakultet kao što ga je završila moja prijateljica da bi sa tim fakultetom radila kao radnica za mašinom u tekstilnoj industriji. Da li je sretna sa tim poslom ili nije to je sad već druga tema i posebno pitanje.

Osmijeh:

Znajte da tmuran suradnik mrači a veseo da sjaji i zrači. Jesam li vam ovom frazom dovoljno rekao o potrebi pažljivog odabira suradnika. Ako suradnik nema volje za osmijeh na licu, budite uvjereni da će svojim ponašanjem odbijati svakog klijenta ili kupca vaših usluga i proizvoda. Da se razumijemo takav suradnik nužno ne znači loš odabir jer može svojim vještinama pomoći u nekoj drugoj komponenti vašeg poslovanja ali tamo gdje je potrebna dobra vještina komuniciranja, gdje je stalna potreba doticaja sa kupcima ili klijentima tu ta osoba neće postići rezultat kojeg očekujete.

Ako mi ne vjerujete, napravite tromjesečni test. Zaposlite osobu koja je svaki dan preozbiljna i tmurna, zabrinuta i ljuta. Pogledajte na kraju tri mjeseca vaš rezultat pa me obavijestite kako je stanje.

Poslije zaposlite osobu koja je vedra, nasmijana i zrači toplinom pa mi se opet javite i recite rezultat. Baš me zanima kakva bi vaša očekivanja bila na takvom testu.

Komunikacija:

Vještina kvalitetnog komuniciranja zaposlenog osoblja je danas potrebnija više nego ikad. Brz protok informacija i donošenje brzih odluka daju potrebu jasne i čiste komunikacije bez šumova jer sada se poslovanje svodi na trenutni instikt i refleks u trenu.

Ta jasna i kvalitetna komunikacija se odnosi kako na jasnost između vlasnika i suradnika, tako i na odnos spram klijenata i kupaca. Složit ćemo se da nema oblasti života gdje kvalitetna komunikacija ne igra suštinsku ulogu u kreiranju dobre atmosfere i odnosa. -Počevši od ljubavne oblasti, preko sporta i posla pa do svih drugih oblasti života komunikacija je ključ koji otvara sva vrata.

Dakle, suradnik koji ima obostrano dobru komunikaciju i voli dijalog a ne monolog je poželjan suradnik koji će doprinijeti uspjehu vašeg malog biznisa.

DA zaključimo uz poželjne vještine i sjajnu komunikaciju poželjan suradnik će da sjaji i zrači. Na taj način kvalitetan suradnik podstiće vas i sve druge okolo njega na kvalitetniji doprinos poslovanju malog biznis.

Neka vaš mali biznis Zablista!

Sretno